Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:17:14 GMT

عسگری: هادی پور با پارگی ای سی ال بازی کرد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۷۹۴۲

عسگری: هادی پور با پارگی ای سی ال بازی کرد

سرمربی تیم ملی تکواندو تایید کرد ملی پوش کشورمان با مصدومیت در بازی‌های المپیک حضور پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، فریبرز عسگری سرمربی تکواندو ایران پس از پیروزی آرمین هادی پور در نخستین مسابقه‌اش گفت: اول از همه امیدوارم همه کردم ما را دعا کنند. نه فقط ما که همه بچه های تیم ملی و کاروان را تا نتایج خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری ادامه داد: آرمین با پارگی ای سی ال مواجه است. امروز هم که وارد سالن شدیم مسئولان بازرسی اینجا به زانوبندش گیر دادند. آرمین کمی استرس گرفت. بالاخره او با اعتماد به زانوبند وارد مسابقات می شود. خدا را شکر هر چه از مسابقه گذشت او اعتماد به نفس بیشتری گرفت و توانست رقیب خودش را شکست دهد.

سرمربی تکواندو ایران در پایان گفت: حریف بعدی آرمین از آرژانتین است. ورزشکاری خوب که توانست در بازی اول نفر ششم دنیا را شکست دهد. مردم دعا کنند تا اتفاق های خوبی برای ما بیفتد.

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو تکواندو تیم ملی تکواندو فریبرز عسگری المپیک المپیک 2020 ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم