Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ترافیکی بامداد امروز در محور بادرود اظهار داشت: این حادثه ساعت چهار بامداد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در هشت کیلومتری ورودی بادرود منطقه ترگل در آزادراه کاشان - نطنز گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه اتوبوس مسافربری تهران – یزد واژگون شده است، اضافه کرد: این اتوبوس هیچ مسافری نداشته و همه سرنشینان آن کارکنان شرکت اتوبوس بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه یکی از کمک راننده‌ها جان خود را از دست داده است، افزود: سه سرنشین دیگر نیز مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه هنوز مشخص نیست، ابراز داشت: کارشناسان در حال بررسی صحنه تصادف هستند.

سرهنگ زارع همچنین در ادامه به استمرار اعمال ممنوعیت و محدودیت تردد در مبادی ورودی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: نیروهای پلیس راه در ۹ مبادی ورودی استان ترددها را کنترل می‌کنند.

کد خبر 5264324

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف مرگ و میر واژگونی اتوبوس اصغر زارع پلیس راه ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان واکسن کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل ایلام گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم

یک مسافر سوار بر اتوبوسی در شهر اوکلاهمای آمریکا شده بود. او که می‌خواست خارج از ایستگاه از اتوبوس پیاده شود، با راننده درگیر شد و او را کتک زد. پلیس این مسافر را دستگیر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت