Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماریا خویش دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مرکز در راستای گام پنجم طرح واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه، کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان راه‌اندازی شده است.

خویشدوست تصریح کرد: این سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر برازجان است که در مسجد امام حسین (ع) خیابان جمهوری (حسین‌آباد) واقع شده است و با حضور نیروهای داوطلب بسیجی و مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان به جمعیت تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت امام حسین و روستاهای حومه این مرکز خدمات ارائه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این مرکز واکسیناسیون افراد ۵۰ سال به بالا بر اساس تماس تلفنی و نوبت دهی انجام می‌گیرد تا از تجمع افراد پیشگیری و واکسیناسیون در محیط ایمنی انجام شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: در حال حاضر ۱۹ مرکز واکسیناسیون در شهرستان دشتستان و در دو شیفت صبح و بعدازظهر فعال است.

وی بیان کرد: جمعیتی که باید در شهرستان دشتستان واکسینه شوند ۱۷۳ هزار نفر است که تاکنون در حدود ۲۷ هزار نفر از افراد بالای ۵۰ سال نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: با توجه به جمعیت شهرستان امیدواریم بتوانیم در ماه آینده با همکاری هلال‌احمر مرکز چهارم واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی نمائیم.

کد خبر 5264296

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دشتستان قاسم سلیمانی واکسیناسیون برازجان واکسن کرونا ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر آمار کرونا دعای عرفه نماز عید قربان عکس استانها واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل گرگان ایلام شبکه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان