Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@10:15:57 GMT

عسگری: به زانوبند هادی‌ پور گیر دادند!

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۸۳۳۳

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران بیان کرد مسئولان بازرسی اینجا به زانوبند آرمین هادی پور ایراد گرفتند و آرمین کمی با استرس مواجه شد

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا،  فریبرز عسگری پس از پیروزی آرمین هادی پور در نخستین مسابقه‌اش در المپیک توکیو، گفت:

در ابتدا امیدوارم همه ما را دعا کنند، نه فقط ما که همه بچه های تیم ملی و کاروان را تا نتایج خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

آرمین با پارگی ای سی ال مواجه است، امروز هم که وارد سالن شدیم مسئولان بازرسی اینجا به زانوبندش ایراد گرفتند و به همین دلیل آرمین کمی استرس گرفت. بالاخره او با اعتماد به زانوبند وارد مسابقات می شود. خدا را شکر هر چه از مسابقه گذشت او اعتماد به نفس بیشتری گرفت و توانست رقیب خودش را شکست دهد.

سرمربی تکواندو ایران در پایان،‌ گفت:

حریف بعدی آرمین از آرژانتین است و ورزشکاری خوب است که توانست در بازی اول، نفر ششم دنیا را شکست دهد. مردم دعا کنند تا اتفاق های خوبی برای ما رقم بخورد.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی حسین گازرانی در طرفداری: بگذارید دهانم بسته بماند؛ چرا من نباید اسم همبازی ام را بیاورم؟ مبلغ قرارداد و جزییات پرداختی استقلال به 4 بازیکن لو رفت / اختصاصی طرفداری فوری؛ سردار آزمون گزینه اول ژوزه مورینیو برای خط حمله آ اس رم پاری سن ژرمن و اعتقاد به کافی بودن پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای خرید پل پوگبا پیتا تافاتوفا از تونگا، پُرمخاطب ترین ورزشکار در مراسم رژه افتتاحیه المپیک توکیو / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!

سرمربی چلسی دوست ندارد به خاطر مشکلاتی که کنترل آنها از دستش خارج است، سرزنش شود. 

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 5-0 مقابل آرسنال در روز سه شنبه و حذف از جام حذفی، تحت فشار قرار گرفته است. امیدهای آبی ها برای کسب سهمیه اروپا با تردید جدی مواجه شده و رقم خوردن یک فصل بدون جام قطعی است، در حالی که چلسی علی رغم بازگشت کول پالمر برای سفر به استون ویلا، از مصدومیت 12 بازیکن نیز رنج می برد.

به گزارش استاندارد، پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا او از اعتماد کامل مدیران ورزشی باشگاه، پل وینستنلی و لارنس استوارت برخوردار است، گفت:

این سوال خوبی برای آنهاست، اگر فرصت پرسیدن از آنها را داشته باشید. این که مشکل داریم،  یک توهم نیست، این واقعیت است.  اگر ما مسئول نتایج شناخته شویم، پس مسئولیتش بر عهده ماست. اما شاید در این شرایط ما مسئول نباشیم. راستش را بخواهید، نمی دانم آنها چه فکر می کنند. مسئولیت من این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. اما من همه کاره باشگاه نیستم. من اینجا همه تصمیمات را نمی گیرم. این باید روشن شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور