Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@04:56:56 GMT

ورزشگاه دیدار امارات – ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۸۵۲۶

ورزشگاه دیدار امارات – ایران مشخص شد

فدراسیون فوتبال امارات استادیوم میزبان تیم ملی فوتبال این کشور در دور دوم مقدماتی جام جهانی 2022 را مشخص کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس تصمیم اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال امارات بازی های خانگی تیم ملی این کشور در مقدماتی جام جهانی در پایتخت یعنی ابوظبی نه و در شهر دبی برگزار می شود. بر همین اساس فدراسیون فوتبال امارات ورزشگاه زعبیل شهر دبی را برای میزبانی از مسابقات خانگی مرحله مقدماتی جام جهانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر این اساس استادیوم اختصاصی باشگاه الوصل میزبان پنج مسابقه خانگی تیم ملی امارات برابر حریفان در گروه نخست مرحله انتخابی جام جهانی خواهد بود.اماراتی‌ها نخستین بازی خود را در این ورزشگاه برابر لبنان برگزار خواهند کرد، پس از آن در هفته دوم در ورزشگاه امان اردن به مصاف تیم ملی سوریه ‌می‌روند و در هفته سوم هفتم ماه اکتبر، 15 مهر  ورزشگاه زعبیل میزبان مسابقه حساس تیم ملی ایران برابر امارات است.

 

فدراسیون فوتبال ایران هم استادیوم آزادی تهران را به عنوان میزبان بازی های تیم ملی مشخص کرده است. البته در خصوص اعطای میزبانی به تیم ملی در دور دوم مقدماتی جام جهانی تردیدهایی وجود دارد و به همین بهانه به زودی نمایندگان فوتبال آسیا به تهران سفر خواهند کرد. یکی از مشکلات تهران برای میزبانی مجهز نبودن استادیوم آزادی به کمک داور ویدئویی است.

امارات تیم ملی ایران تیم ملی امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات تیم ملی ایران تیم ملی امارات مقدماتی جام جهانی فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولو،رهبران عمان و امارات متحده عربی با انتشار بیانیه‌ای، خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل و کاهش تنش در منطقه شدند.

این بیانیه پس از دیدار هیثم بن طارق، سلطان عمان از ابوظبی و دیدار وی با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی منتشر شده و روابط دو جانبه، تحولات جهانی و منطقه‌ای محور دیدار بن طارق و آل نهیان عنوان شده است.

در این بیانیه همچنین با تاکید بر اهمیت افزایش همگرایی منطقه‌ای میان کشور‌های همسایه به منظور تقویت اعتماد و ثبات و همچنین اشاره به افزایش تنش‌ها میان تهران و تل‌آویو، تصریح شده است: بن طارق و آل نهیان خواستار خویشتن‌داری طرف‌های درگیر به منظور دور نگه داشتن منطقه و شهروندان از خطرات ناشی از افزایش تنش هستند.


دیگر خبرها

  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند