Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مراغه گفت: قدیمی‌ترین زندانی مراغه پس از گذراندن ۲۰ سال حبس از زندان آزاد شد.

نادر نجد در گفت وگو با میزان گفت: همزمان با عید قربان، قدیمی‌ترین زندانی مراغه با گذشت و اعلام رضایت شکات از زندان مراغه آزاد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مراغه افزود: با تلاش و پیگیری کارکنان اجرای احکام دادسرای مراغه پس جلب رضایت از شکات پرونده، این زندانی پس از گذراندن ۲۰ سال حبس از زندان آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زندانی که بدلیل عدم توانایی در رد مال ۴۲۰ میلیون تومان در زندان بسر می‌برد، پس از اعلام گذشت تعداد زیادی از شکات و پرداخت بخشی از بدهی وی از سوی انجمن حمایت از زندانیان مراغه، آزاد گردید.

بیشتر بخوانید: آزادی ۷ هزار زندانی با برخورداری از نهاد‌های ارفاقی قانونی در تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مراغه گفت: یکی از نکات جالب این پرونده پرداخت مبلغی از سوی یکی از شاکیان این زندانی بعنوان کمک هزینه بازگشت این فرد به زادگاه خود بود که علاوه بر اعلام گذشت از حق خود صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مراغه آزادی زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزادی زندانیان آزاد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بابک پورقهرمانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در دیدار با هادی خرسندی، رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان مراغه با معرفی ظرفیت‌های کشاورزی، دامی و شیلات این واحد دانشگاهی اظهار کرد: واحد مراغه با دارا بودن ۵۰ هکتار اراضی دیم، ۸ هکتار اراضی آبی، ۱۲ هکتار باغ و حدود ۳ هکتار مجتمع دام‌پروری آماده مشارکت در اجرای طرح‌های خلاقانه، دانش‌بنیان، فراسودمند و ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات است.
 
وی با ابراز خرسندی از وجود مرکز تحقیقات دیم در این شهرستان عنوان کرد: فعالیت چنین مراکزی با محور مدیریت جهاد کشاورزی در کنار مراکز آموزش عالی می‌تواند راهگشای اصلاح و بهینه‌سازی ارقام محصولات کشاورزی منطقه باشد.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه بیان کرد: سرای نوآوری محصولات فراسودمند کشاورزی و دامی این واحد دانشگاهی با پشتوانه استادان در گروه کشاورزی و دام‌پروری با تکیه‌بر سند تحول و تعالی دانشگاه از دانش‌آموختگان این حوزه برای مشارکت در طرح‌های نوین این حوزه دعوت به همکاری کرد.

دانشگاه آزاد پل ارتباطی بین تولیدکنندگان علوم و فعالان حوزه کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مراغه نیز با مؤثر خواندن وجود رشته‌های تحصیلی کشاورزی، باغبانی و دام‌پروری در دوره تحصیلات تکمیلی گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی مراغه می‌تواند پل ارتباطی بین تولیدکنندگان علوم و فنون به‌روز این حوزه با کشاورزان و دامداران منطقه بوده و در ترویج یافته‌های جدید دانشمندان و محققان نقش مؤثری ایفا کند.
 
هادی خرسندی تعامل و بین دانشگاه، حوزه کشاورزی و صنعت را لازمه پیشرفت و توسعه شهرستان عنوان کرد و همکاری بیش‌ازپیش این حوزه‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • جوان کهنوجی از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت