Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره برداری از چند طرح بزرگ وزارت نیرو با دستور رئیس جمهور و به صورت تصویری آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در هشتاد و چهارمین برنامه از افتتاح طرح‌های ملی، ابتدا وزیر نیرو گزارشی از طرح‌ها و برنامه‌های این وزارتخانه ارائه کرد و پس از پاسخ به سئوالات آقای روحانی، بهره برداری از طرح‌های صنعت آب و برق آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در استان مازندران تصفیه خانه آب و خط آبرسانی به بابل و بابلسر همراه با چهار شهر و ۵۷ روستا با جمعیت تقریبی ۶۰۰ هزار نفر، در استان اردبیل تصفیه خانه آب و خط آبرسانی به خلخال، در سیستان و بلوچستان تصفیه خانه فاضلاب کنارک، در چهارمحال و بختیاری تصفیه خانه فاضلاب هوره، در استان فارس آبرسانی به حاجی آباد (زرین دشت فارس)، اتمام عملیات اجرایی سد هایقر، سه واحد نیروگاه مقیاس کوچک، در استان بوشهر آبگیری سد خائیز و افتتاح سد ارغون و در ۹ استان ۱۳ نیروگاه تجدیدپذیر با ظرفیت ۳۰ مگاوات با دستور رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین قرار است عملیات اجرایی فاضلاب شهر بندرعباس امروز شروع شود. این طرح‌های صنعت آب و برق با سرمایه گذاری دو هزار و ۳۸۲ میلیارد تومان تکمیل شده است. برچسب ها: طرح های ملی ، وزارت نیرو ، صنعت آب و برق ، رئیس جمهور ، دکتر روحانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح های ملی وزارت نیرو صنعت آب و برق رئیس جمهور دکتر روحانی تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است