Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر تقی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، حضور جمشید نظمی در راس باشگاه تراکتور را مفید و با توجه به سابقه کار او در این باشگاه بسیار مهم خواند و افزود: طی هفته های اخیر عملکرد نظمی نشان می دهد که او به شدت به دنبال بومی گرایی در ساختار باشگاه است و اگر این روند را ادامه دهد بدون تردید بازگشت به روزهای اوج تیم فوتبال تراکتور دور از دسترس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تجربه مدیریتی  یکی از ارکان و عناصر مهم موفقیت باشگاه های ورزشی به شمار می رود، اظهار کرد: بر همین اساس مدیرعامل جدید تراکتور می تواند از تجربه سال ها حضور در مدیریت های مختلف ورزشی تبریز و آذربایجان شرقی به بهترین نحو ممکن برای بازگرداندن این باشگاه مردمی و پرهوادار به افتخارات قبلی و احیای آن بهره برداری کند.

تقی زاده عملکرد مدیریت باشگاه تراکتور به خاطر عبور از بحران های مختلف فصل جاری  را مثبت ارزیابی و اضافه کرد: اینکه طی این مدت کوتاه ساختار باشگاه از روند متزلزل گذشته فاصله گرفته و به لحاظ فنی نیز تیم با روند رو به جلو مواجه شده است، نشان دهنده تاثیر مدیریت با درایت است که امیدواریم همین روند برای فصل آینده و  حتی فصول بعدی نیز در تراکتور حاکم شود تا نارضایتی هواداران این تیم از تغییرات متعدد تا حدودی کم شود.

وی یکی از دلایل مهم نابسامانی باشگاه تراکتور طی دو سه سال اخیر را حاکمیت مدیریت های پروازی و غیربومی دانست و ادامه داد: با توجه به نوع فوتبال آذربایجان و فرهنگ حاکم بر مردم این خطه استفاده از مدیران غیربومی هیچ گاه برای باشگاه های تبریزی مثمرثمر نبوده است.

تقی زاده تعصب، علاقه و وفاداری را از جمله مزیت های مدیران و حتی بازیکنان بومی در تیم های بزرگ تبریزی مثل تراکتور و ماشین سازی برشمرد و گفت: تجربه سال های گذشته نشان داد که مدیران غیربومی به راحتی و با صرف هزینه های هنگفت خیل عظیم نفرات غیربومی را سرازیر باشگاه می کنند و در آخر نیز نتایجی رقم می زنند که امروز شاهد آن هستیم.

وی خواستار ثبات مدیریت کنونی در باشگاه تراکتور شد و با بیان اینکه بی ثباتی ضربات مهلکی به هر دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی زده است، یادآور شد: درایت و کاردانی مدیریت بومی با ثبات میسر  و محقق می شود.

کاپیتان دهه ۱۳۸۰ تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه مدیریت باشگاه باید حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد در کارفنی و بازیکنان این تیم برای فصل آینده تغییرات ایجاد کند، لزوم این تغییرات برای نتیجه گیری بهتر در فصل آینده را اجتناب ناپذیر دانست.

تقی زاده افزود: مدیرعامل باشگاه تراکتور باید با بررسی دقیق نقاط ضعف و قوت تیم از هم اکنون برای بستن تیمی قدرتمند وارد عرصه  شوند که نظمی این توانمندی را دارد به شرطی که هواداران و رسانه ها، فضای آرام و بدون تنشی را برای باشگاه فراهم آورند.

وی تزریق انگیزه و غیرت به بدنه تیم را ناشی از بهره مندی از مدیریت و بازیکنان بومی در تیم های آذربایجان دانست و اظهار کرد: بر همین اساس مدیریت باشگاه باید از هم اکنون برای ایجاد آکادمی قدر و قابل اتکا در باشگاه اقدام کند تا به لحاظ انگیزشی و نیز صرفه جوئی در هزینه های تیم داری تحولی عمیق در تیم به وجود آید.

تقی زاده با بیان اینکه طی سال های اخیر هزینه های غلط و بی برنامه ای در باشگاه تراکتور برای اسخدام بازیکنان غیربومی صرف شده است، گفت: ما طی این سال ها شاهد بودیم که این بازیکنان سطح پایین با قراردادهای میلیاردی وارد فوتبال تبریز شدند و بدون کوچکترین کارآیی از تیم جدا شده و حتی به لحاظ مسایل مالی باشگاه را با شکایت های خود دچار مشکل کردند که جلوی این نابسامانی ها تنها با بومی گرایی گرفته می شود.

وی حضور جوانان بومی مثل بهزاد سلامی، علی فتحی و ایران خواه در بدنه اصلی تراکتور را نشانه ای از استعدادهای سرشار فوتبالی در آذربایجان بیان کرد و افزود: با میدان دادن به این جوانان آینده فوتبال تبریز برای سال ها تضمین خواهد شد.

سرمربی رده های پایه تیم های تراکتور استفاده از بازیکنان غیربومی در فوتبال آذربایجان را نادرست خواند و یادآور شد: هرچند من هیچ اعتقادی به این نفرات ندارم اما در صورت لزوم باید از آن دسته از نفرات غیربومی استفاده شود که یک سر و گردن از  بازیکنان بومی بالاتر هستند.

تقی زاده آینده باشگاه تراکتور با حضور جمشید نظمی را روشن توصیف کرد و افزود: اگر وی برای درازمدت در باشگاه حضور داشته باشد می توان به احیای بزرگی تراکتور در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شد.

تیم فوتبال تراکتور در چارچوب بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر،  فردا  یکشنبه در تهران به مصاف پرسپولیس می رود.

برچسب‌ها فوتبال آذربایجان شرقی تراکتور تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان شرقی تراکتور تبریز فوتبال آذربایجان شرقی تراکتور تبریز باشگاه تراکتور تقی زاده سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پنالتی‌زن داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، فوت دو هفته پیش هوادار محترم تراکتور را به مردم تبریز و جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گویم. واقعا ناراحت شدم روحشان شاد باشد.

به بچه های خودم خدا قوت می‌گویم و به تیم تراکتور تبریک. ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم ولی در پنالتی ها بیش از همه چیز شانس هم کمک کننده است و دقت ضربات هم مهم است. تیم ما در طول فصل تا الان ۲ پنالتی زده بود که هر دو را خراب کردیم و شاید کمبود پنالتی زن داریم.

خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات