Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو سرانجام پس از یک سال تعویق جمعه (اول مردادماه) رسماً افتتاح شد. ایران در این دوره از بازی‌ها ۶۶ ورزشکار اعزامی دارد که نمایندگان ایران از اول تا ۱۶ مرداد به رقابت با حریفان می‌پردازند.

  بیشتر بخوانید: المپیک توکیو| کاروان ایران به کسب مدال در کدام رشته‌ها امیدوار است؟

 

شاهکار فروغی با کسب طلای المپیک ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ – ۱۱:۳۰ جواد فروغی تنها نماینده ایران در فینال ماده تپانچه بادی مردان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اول شد و به مدال طلا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین مدال المپیک در تاریخ تیراندازی ایران است که توسط فروغی بدست آمد. فروغی با کسب دو مدال طلای جام جهانی هند و کرواسی در جایگاه نخست رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارد.

فروغی پیش از این در مرحله مقدماتی با امتیاز ۵۸۰.۲۵ و قرارگیری در رده پنجم به فینال این ماده راه پیدا کرده بود.
در فینال این ماده ورزشکاران کشورهای ایران، هند، چین، آلمان، اوکراین، کره و صربستان حضور داشتند.

مسابقات تیراندازی المپیک توکیو از شنبه دوم تا یازدهم مرداد ادامه دارد. نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده، مهیار صداقت، جواد فروغی و هانیه رستمیان اسامی تیراندازان ایرانی حاضر در المپیک توکیو است.

نماینده دوچرخه‌سواری ایران به خط پایان نرسید ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ – ۱۱:۲۶ رقابت‌های دوچرخه‌سواری استقامت جاده المپیک توکیو با حضور ۱۳۰ ورزشکار از ۵۶ کشور دنیا در ساعت ۶:۳۰ به وقت تهران آغاز شد.

در ابتدا مسابقه ورزشکاران کشورهای آذربایجان، ونزویلا، آفریقا جنوبی، یونان، اسلونی، اسلواکی، جمهوری چک، بلاروس و نامیبیا موفق شدند از گروه اصلی جداشده و فاصله زمانی بسیاری را ایجاد کنند.

سعید صفرزاده دوچرخه سوار بااخلاق کشورمان هم در فاصله ۱۰۳ کیلومتری تا خط پایان از دسته اصلی جاماند و متاسفانه از پایان رقابت استقامت جاده باز ماند.

حذف عابدینی و رهبری از مسابقات شمشیربازی ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ – ۱۰:۴۸ مجتبی عابدینی در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های المپیک مقابل آروم ژیلاگی قهرمان المپیک از مجارستان با نتیجه ۱۵ بر ۷ شکست خورد و از صعود به جمع هشت بازیکن برتر بازماند.

محمد رهبری نیز در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات المپیک مقابل لوئیجی سامله از ایتالیا با نتیجه ۱۵ بر ۷ شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

به این ترتیب ایران در جمع هشت سابریست برتر فقط علی پاکدامن را دارد که تا ساعاتی دیگر به مصاف حریفان خود می‌رود. صعود پاکدامن به جمع هشت سابریست برتر ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ – ۱۰:۲۲ علی پاکدامن در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات شمشیربازی المپیک با نتیجه ۱۵ بر۹ مقابل هارتونگ از آلمان به پیروزی رسید و به جمع هشت بازیکن برتر راه یافت

وی در دیدار نخست مقابل آندراس زاتماری از مجارستان به پیروزی رسیده بود جواد فروغی فینالیست شد ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ – ۰۹:۵۰ در ادامه روز نخست مسابقات تیراندازی المپیک ۲۰۲۰ توکیو جواد فروغی صاحب رنک نخست دنیا در ماده ۱۰ متر تپانچه با امتیاز ۵۸۰.۲۵ در رده پنجم ایستاد و به فینال راه یافت. در این ماده ۴۸ ورزشکار در خط آتش ایستادند.
ویدئو

او باید تا دقایقی دیگر در مرحله فینال این ماده در کنار رقبایی از کشورهای اوکراین، هند، چین، کره جنوبی، آلمان مسابقه دهد.

پیش از این فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر در رده‌های ۲۳ و ۳۰ ایستاده بودند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

  پیروزی هادی‌پور در گام نخست/ آرمین به نماینده آرژانتین رسید ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ – ۰۹:۴۲  آرمین هادی‌پور نماینده وزن اول (۵۸- کیلوگرم) تکواندو ایران در المپیک ٢٠٢٠ در اولین دیدار امروز (شنبه) به مصاف جفرسون اوچا از کلمبیا ‌رفت.

وی در راند اول با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد اما در راند ١٣ بر ۴ برد و در راند سوم ٩ بر ٨ باخت. بدین ترتیب هادی‌پور در مجموع ٢٢ بر ١٩ به پیروزی رسید.

حریف آرمین از طریق مسابقات قاره‌ای جواز شرکت در المپیک توکیو را بدست آورده و مدال نقره قهرمانی آمریکا و پنج نقره و برنز تورنمنت‌های مختلف را در کارنامه دارد. هادی‌پور در ادامه به مصاف لوکاس گوزمان از آرژانتین می‌رود. فخری: حضور ۳ ایران در میان ۱۶ شمشیرباز برتر المپیک دستاورد بزرگی است ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ – ۰۹:۳۷ پیمان فخری سرمربی تیم سابر کشورمان در مورد سه پیروزی ارزشمندی که شاگردانش امروز کسب کردند، گفت: اهالی  شمشیربازی می‌دانند که امروز ما چه کار بزرگی کردیم.

وی تاکید کرد: دو شمشیربازی ما امروز مقابل دو قهرمان جهان که شانس نخست مدال المپیک بودند به پیروزی رسیدند و جز شاهکار چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.

فخری افزود: بچه‌ها نباید تمرکزشان به هم بخورد و باید با همین قدرت به مصاف حریفان بعدی خود بروند. در میان ۱۶ شمشیرباز برتر، سه ایرانی حضور پیدا کردند که دستاورد بی نظیری است.

وی در پاسخ به این سوال که امروز شمشیربازی می‌تواند نخستین مدال این رشته و کاروان ایران در المپیک را کسب کند تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدوارم امروز همه شاد از سالن خارج شویم. ناکامی تیراندازان ایران در صعود به فینال ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ – ۰۹:۳۴ مسابقات تیراندازی بازی‌های المپیک توکیو در ماده تفنگ بادی از ساعت ۴ امروز شنبه آغاز شد.

فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان ۲ ملی‌پوش کشورمان در این ماده بودند که در خط آتش قرار گرفتند. کرم‌زاده با ۶۲۴.۹ امتیاز در رده بیست و سوم قرار گرفت و صادقیان نیز با ۶۲۲.۶ امتیاز سی‌ام شد. براین اساس ۲ ملی‌پوش تفنگ کشورمان نتوانستند راهی فینال شدند.

از ساعاتی دیگر جواد فروغی در تپانچه بادی ۱۰ متر به رقابت می‌پردازد.

 

  وزیر ورزش و صالحی امیری، تماشاگر شاهکار پاکدامن ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ – ۰۹:۳۱  

علی پاکدامن در حالی توانست حریف قدرتمند مجارستانی خود را پشت سر بگذارد که این مسابقه دو تماشاگر ویژه داشت. مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک امروز به ورزشگاه ماکاهوری رفتند تا رقابت شمشیربازان کشورمان را از نزدیک ببینند. ابن حضور مصادف شد با نتیجه خوبی که پاکدامن مقابل آندراس زاتماری در مرحله یک شانزدهم نهایی به دست آورد. صعود هر ۳ سابریست ایران به مرحله بعدی ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ – ۰۹:۲۴ علی پاکدامن در بازی نخست خود و در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل آندراس زاتماری از مجارستان که قهرمان جهان بود با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید. 

مجتبی عابدینی، شمشیرباز سابر کشورمان در اولین رقابت خود در المپیک ۲۰۲۰ با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ برابر گوردون از کانادا پیروز شد و به دور بعد صعود کرد.

محمد رهبری دیگر سابریست کشورمان در بازی نخست و در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل اپیتی از فرانسه که قهرمان جهان بود با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به برتری رسید و راهی دور بعدی شد.
به این ترتیب با پایان دور نخست مسابقات علی پاکدامن محمد رهبری و مجتبی عابدینی به جمع ۱۶ سابریست برتر راه یافتند.

 

 

 

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی های المپیک پیروزی رسید نتیجه ۱۵ المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ علی پاکدامن مرحله یک جواد فروغی ۱۴۰۰ ۰۵ ۰۲ هادی پور کرم زاده جمع هشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی

جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # المپیک پاریس ، ورزش سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران