Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نخستین جشنواره رسانه‌ای کرونا و راویان سلامت که به همت کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی برگزار و روز گذشته با رای داوران نفرات برتر هر بخش مشخص شد.  

رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: این جشنواره در ۱۰ بخش خبر، گزارش، گفت‌وگو، فیلم، گزارش تصویری، عکس، پوستر، اینفوگرافی و تیتر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی احمد آقاپور افزود: در این جشنواره  ۴۱ نفر از خبرنگاران و عکاسان خبری استان شرکت کردند و در مجموع ۲۵۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که هیات داوران نفرات برتر هر بخش را مشخص کردند.

وی اضافه کرد: در بخش خبر نفرات برتر به ترتیب الهام غفاری نفر اول، صادق حاجی حمزه لو نفر دوم، سونیا بدیع نفر سوم، در بخش گزارش به ترتیب عبدالله رحمانی نفر اول، فائقه صدیقی نفر دوم و هادی خیری نفر سوم معرفی شدند.

آقاپور گفت: در بخش گفت‌وگو به ترتیب رقیه وکیلی نفر اول و سمیرا محمدی نفر دوم، در بخش تیتر به ترتیب سینا افشاریان نفر اول، مرضیه خشمن نفر دوم و میثم محمدی نفر سوم، در بخش پوستر به ترتیب بهارک ساجد نفر اول و حمید کارکن نفر دوم و در بخش اینفوگرافی به ترتیب مصطفی باقری نفر اول و پژمان ولیزاده نفر دوم شدند. 

روابط عمومی کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی افزود: در بخش یادداشت مرتضی حیدری و امین محمدزادگان نفرات اول، بهرنگ منتخبی و محمد مجنونی نفرات دوم، توحید محمودپور و عبدالسلام معروفی نفرات سوم شدند.

وی اظهار داشت: در بخش فیلم به ترتیب صلاح الدین بابایی نفر اول، رعنا واعظی نفر دوم و امیرحسین ملازاده نفر سوم، در بخش عکس زهرا طالعی نفر اول، مجتبی اسماعیل زاده نفر دوم و نازنین رحمانی نفر سوم، در بخش گزارش تصویری به ترتیب ربابه سیدیکانی نفر اول، هادی جباردخت نفر دوم و محمد اسدزاده و زیبا محمدی رتبه سوم را کسب کردند.

فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای کرونا و راویان سلامت آذربایجان‌غربی در بهمن ۱۳۹۹ منتشر شد.

در آذربایجان‌غربی هم‌اکنون ۲۰۶ نشریه مختلف مجوز انتشار دارند که از این تعداد، ۱۳۶ مجوز به صورت چاپی (نشریه) و ۶۷ مجوز به صورت الکترونیکی (پایگاه خبری) فعالیت می‌کنند و علاوه بر آن نمایندگی ۳۰ روزنامه سراسری و ۱۲ خبرگزاری فعال هستند.

هم‌اکنون ۳۵۰ خبرنگار در خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب آذربایجان‌غربی فعالیت دارند که ۵۰ درصد آنان از بیمه خبرنگاران استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه رسانه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه رسانه آذربایجان غربی ارومیه رسانه بهداشت و سلامت آذربایجان غربی نفر دوم نفر سوم نفر اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۴ شامگاه ۱۲ اردیبهشت ١۴٠٣ تصادف دو دستگاه موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ گزارش شد.

وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات رند ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 
محبوبی گفت:این حادثه ۲ مصدوم داشت که مصدومین بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان فجر ماکو انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد