Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از آزاد راه قزوین - رشت در محدوده شهر منجیل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای ۸ کیلومتر باقیمانده از این آزاد راه یکی از معضلات و گره‌های ترافیکی کشور بود، اظهار کرد: هموطنان برای عبور از این مسیر ساعت‌ها باید در ترافیک معطل می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه اشاره و اضافه کرد: با همکاری و تلاش همه دستگاه‌ها، کار فشرده و سختی برای اجرای این طرح طی ماه‌های اخیر انجام شده است.

وی در ادامه به پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی هشت کیلومتر باقیمانده از آزاد راه قزوین - رشت اشاره و با بیان اینکه سختی‌های کار در این منطقه با توجه به اینکه زندگی مردم منجیل و رودبار به رودخانه سپیدرود وابسته بوده بسیار زیاد بود، اظهار کرد: با توجه به این شرایط با استفاده از احداث پل و تونل اقدامات لازم برای تکمیل این آزاد راه در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه از ۸.۳ کیلومتر این مسیر حدود ۵ کیلومتر را پل و تونل تشکیل می‌دهد، افزود: تلاش شده برای احداث این مسیر با حداقل آسیب به محیط زیست حداکثر استفاده را فرصت فضای آزادی که می‌توان با احداث پل و تونل به وجود آورد، کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه زمان بندی ۲۷ ماهه تعیین شده بود، گفت: انجام این پروژه در زمان بندی تعیین شده در مقایسه با پروژه‌های مشابه حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های آینده باقی عملیات ساخت و تکمیل این پروژه اجرایی و شاهد استفاده هموطنان از این مسیر خواهیم بود، اضافه کرد: با توجه به تأخیر در اجرای این پروژه و تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی برای این پروژه ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 5264377

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی اتوبان قزوین رشت ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر آمار کرونا دعای عرفه نماز عید قربان عکس استانها واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا گرگان ایلام آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، از روز گذشته شاهد حجم تردد در سطح راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی این استان بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان عادی و روان است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به بارندگی در سطح راه‌های ارتباطی استان، بیان کرد: براساس پیش بینی روز‌های گذشته اداره کل هواشناسی قزوین، هم اکنون شاهد بارش‌های مقطعی در تمام استان هستیم و همین مساله باعث لغزندگی سطح جاده‌ها نیز شده است.

وی ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و رعایت فاصله طولی را نیز مورد توجه قرار دهند.

به گفته رییس پلیس راه قزوین طی شبانه روز گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟