Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:55:28 GMT

طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۹۰۸۱

طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، استاندار هرمزگان گفت: طرح بزرگ ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس و انتقال پساب تصفیه شده برای استفاده صنایع غرب در بندرعباس، با سرمایه گذاری بیش از دو هزار میلیارد تومان، از سوی شرکت زیرساخت متشکل از صنایع بزرگ غرب بندرعباس در مدت  شش ماه اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون همتی با اشاره به اعتبار اولیه 500 میلیارد تومانی شرکت زیرساخت در ساماندهی فاضلاب بندرعباس افزود: مرحله اول این طرح به طول ۸ کیلومترخط انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ ده هزار متر مکعبی است.

بیشتر بخوانید؛

ظرف شش ماه از ورود پساب فاضلاب به دریا در بندرعباس جلوگیری می شود

او گفت: اجرای این طرح موجب جلوگیرى از ورود فاضلاب به دریا در بندرعباس و رفع کامل این دغدغه زیست محیطی می‌شود و مهمترین تهدید بهداشتی و مشکل زیست محیطی 30 ساله شهر بندرعباس رفع می شود.

استاندار هرمزگان افزود: بازسازی و ارتقاء ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس به ۸۰هزار مترمکعب در شبانه روز، نوسازی و ارتقاء ایستگاه پمپاژ اصلی، احداث تأسیسات انتقال پساب به طول ۲۵ کیلومتر و احداث تاسیسات تصفیه تکمیلی و نمک زدایی برای استفاده پساب در صنعت به ظرفیت ۸۰هزار مترمکعب در شبانه روز، از اقداماتی است که در این طرح اجرا میشود.

انتهای خبر/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس ساماندهی فاضلاب بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند