Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،   پس از اینکه کمیته انضباطی به سنگربان پرسپولیس ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را در این خصوص ارسال نماید، از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد تاکنون دفاعیه‌ای نه از سوی این دروازه‌بان‌ و‌ نه از سمت باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی ارسال نشده است و طبق اعلام قبلی، این کمیته امروز باید رای خود را در خصوص‌ این پرونده جنجال برانگیز اعلام ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که کمیته انضباطی نباید به این زودی درخصوص این پرونده حکم دهد و باید دید کمیته انباطی آنطور که متبوع باشگاه پرسپولیس بوده عمل می‌کند یا اینکه امروز حکم نهایی صادر می‌شود.

 

پربیننده ترین رژه کاروان ایران در افتتاحیه المپیک توکیو + عکس لباس کشورهای مختلف در رژه المپیک۲۰۲۰ + عکس رژه کاروان ورزشی ایران در مراسم افتتاحیه المپیک + فیلم رژه کاروان ایران در افتتاحیه المپیک توکیو با لباس رسمی التیماتوم کمیته انضباطی به دروازه بان پرسپولیس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک

فرانسه امنیت مرزی فرودگاه‌های پاریس را پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ افزایش خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقامات فرانسوی تصمیم گرفته‌اند تعداد مرزبانان فرودگاه ها را تا 1900 نفر افزایش دهند و همچنین اقداماتی علیه رانندگان غیر قانونی که بدون سفارش قبلی از طریق اپلیکیشن، مسافران را مستقیماً از فرودگاه می‌برند، انجام دهند.

ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه با تایید این موضوع گفت: در هفته‌های اخیر دستگیری‌ها و بازرسی‌های اضافی رشد داشته است. تجربه فرودگاه اولین و آخرین خاطره‌ای خواهد بود که ورزشکاران، رسانه‌ها از سراسر جهان و بازدیدکنندگان متعدد آن را با خود خواهند برد. همچنین برنامه‌هایی برای بسته شدن حریم هوایی پاریس به مدت شش ساعت در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 داریم.

18 هزار سرباز فرانسوی در طول بازی‌ها در پاریس مستقر می‌شوند که 3 هزار نفر از آنها به نظارت هوایی اختصاص خواهند داشت. این تعداد علاوه بر 35 هزار افسر پلیس مدنظر قبلی است.

المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک