Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:43:33 GMT

حمایت ملی پوشان فوتبال ساحلی از رئیس برکنار شده

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۹۳۱۷

حمایت ملی پوشان فوتبال ساحلی از رئیس برکنار شده

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته بود که شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال اقدام به برکناری پریا شهریار رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که شهریاری از سوی فیفا برای حضور در مسابقات المپیک دعوت شده بود و در کشور ژاپن به سر می‌برد.

برکناری شهریاری از سمتش در حالی که فوتبال ساحلی ایران در سال‌های گذشته همواره یکی از قدرتهای جهان بوده و افتخارات زیادی کسب کرده است، در نوع خودش عجیب بود و واکنش ملی پوشان این تیم را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی با انتشار پیامی، شهریاری را مدیری «سالم و توانمند» توصیف کرد و کنار گذاشتن او را تصمیمی «نگران کننده» دانست.

محمد احمدزاده، امیرحسین اکبری، مسلم مسیگر و مصطفی کیانی هم از دیگر ملی پوشانی بودند که با انتشار پیام‌هایی جداگانه از شهریاری حمایت کردند.



بعد از برکناری شهریاری، علی میرغفاری به عنوان سرپرست دپارتمان فوتبال ساحلی انتخاب شد ولی گفته می‌شود تلاش‌ها و مذاکرات برای بازگرداندن شهریاری به فوتبال ساحلی یا استفاده از وی در بخش دیگری از فدراسیون ادامه دارد.

کد خبر 5264424 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ساحلی ایران پیمان حسینی فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال المپیک 2020 توکیو فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک توکیو کاروان ورزش ایران کشتی آزاد تکواندو فرهاد مجیدی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش مسابقات قهرمانی جهان مراسم افتتاحیه فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین پیرامون رقابت‌‎های جام ملت‌‎های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده‌سازی تیم‌‎ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال 2025 آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌‎های آسیا 2025 فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌‎های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح‌شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشار‌ها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشارها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد