Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن نمایندگان اصفهان در لیگ برتر در حساس‌ترین روز‌های فوتبالی چندسال اخیرشان به سر می‌برند.

فصل بیستم لیگ برتر فوتبال ایران به نفس‌های آخر خود رسیده و همچنان جنگ‌های سرنوشت‌سازی بین تیم‌ها برای کسب مقام قهرمانی و بقا در لیگ برتر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سپاهان که از اول فصل با محرم نویدکیا مدعی قهرمانی در لیگ بیستم بود همچنان با دو امتیاز کمتر بیخ‌گوش پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارد.

ذوب‌آهن نیز که یکی از بدترین فصول تاریخ خود را سپری می‌کند پس از ۲۸هفته همچنان در خطر سقوط قرار دارد و خواب و خوراک از هوادارانش گرفته شده است.

حالا درحالی‌که رقیبان این دو همشهری در مسیر قهرمانی و بقا مو به موی این دو تیم حرکت می‌کنند، آن‌ها باید در هفته بیست‌ونهم در دربی نصف‌جهان مقابل یکدیگر بایستند.

سپاهان برای رسیدن به پرسپولیس در صدر جدول به چیزی جز برد فکر نمی‌کند، ذوبی‌ها هم که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند با تمام قوا باید برای سه‌امتیاز بجنگد.

در این بین در فاصله چند روز مانده تا بازی سپاهان و ذوب‌آهن، افرادی که هویتشان مشخص نیست سعی بر این دارند با به‌زبان آوردن حرف‌های عجیب، زننده و غیرفوتبالی در فضای‌مجازی بین هواداران دو تیم تفرقه بیندازند و تمرکز بازیکنان و مربیان را برهم بزنند.

سپاهان قهرمان شود یا ذوب‌آهن از بقا نجات پیدا کند؟ کدام را انتخاب می‌کنید؟!
این سوال برای کسانی‌که فوتبال را به‌طور جدی و حرفه‌ای دنبال می‌کنند خنده‌دار و البته زشت به‌شمار می‌رود.


دست سرنوشت این دو تیم را در این زمان رو به روی همدیگر قرار داده، اما برخی که مشخص نیست چه کسانی هستند کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و صحبت‌های عجیبی مطرح می‌کنند.

هر کدام از این دو تیم هواداران خودشان را دارند و بدون‌شک خواهان پیروزی تیم‌شانند، اما نمی‌توان برایشان تعیین‌ کرد و از آن‌ها خواست یکی را انتخاب کنند.

قطعا نتیجه بازی بر روی قهرمانی و بقای این دو تیم تاثیر مستقیم و بسیار زیادی خواهد داشت، هر دو تیم برای برد به زمین می‌روند و هر تیمی که شایسته پیروزی باشد دست پر نقش‌جهان را ترک می‌کند و گامی بلند در مسیر موردنیازش برمی‌دارد.

دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه یکشنبه شب در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان در دیدار مرگ و زندگی برای چهلمین‌بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

ذوب‌آهن که با ۲۶ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد سایپای ۲۳ امتیازی را پشت سر خود می‌بیند و برای رهایی از قعر فکر و ذکرش پیروزی‌ست و با برد می‌تواند تا حدودی خیال خودش از بابت بقا در لیگ را آسوده کند.


سپاهان هم ۵۹ امتیاز دارد و با از پیش‌رو برداشتن همشهری‌ خود می‌تواند درصورت لغزش پرسپولیس به صدر جدول صعود کند و در فاصله یک‌هفته مانده به پایان فصل شانس قهرمانی‌اش را تا حد زیادی افزایش دهد.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دربی اصفهان سپاهان ذوب آهن شهرآورد اصفهان دو تیم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر

رئیس پلیس فتای فراجا از دستگیری عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها که مشغول به تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از کلت گرفته تا کلاشینکف و مسلسل بودند، توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، روی ۳ هزار مورد تمرکز کردیم و در پس از انجام تحقیقات لازم، در این فرآیند توانستیم ۱۴۰۰ نفر از مالکان و اعضای این تارنماها و صفحات مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضائی بدهیم.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام ادعای خرید و فروش انواع اسلحه داشتند.

سردار مجید گفت: بیشتر این افراد کلاهبردار بودند؛ یعنی در واقع پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه از مشتری، افراد را مسدود می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند، بنابراین خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و اسلحه‌ای در کار نبود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌نمایی و ایجاد ترس نیز برخورد جدی پلیس را در پی خواهد داشت، افزود: همچنین عده‌ای از اراذل و اوباش در جهت ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد نیز مسدود و ۱۶۰۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 749033

دیگر خبرها

  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید