Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:23:57 GMT

برای خدمات باربری اینترنتی به کدام شرکت اعتماد کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۹۶۱۹

برای خدمات باربری اینترنتی به کدام شرکت اعتماد کنیم؟

 اختصاص دادن وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای ثبت سفارش حمل بار و دریافت خدمات اسباب‌کشی باعث شده تا حالا با نوعی از خدمات باربری به نام باربری اینترنتی روبرو باشیم؛ اما چطور می‌توان با دیدن یک صفحه اینترنتی و چند کلیک ساده به تیم ارائه‌دهنده خدمات باربری اعتماد کرد؟

تا چند سال پیش ارائه خدمات آنلاین در هر زمینه‌ای بسیار محدود بود و همان معدود شرکت‌هایی که به ارائه خدمات اینترنتی می‌پرداختند همگی سرشناس و معتمد بودند؛ اما حالا با گسترش فضای مجازی، ظهور اپلیکیشن‌های مختلف و افزایش استفاده مردم از خدمات آنلاین، تعداد شرکت‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان شرکت‌های خدمات باربری هوشمند هم حسابی رشد کرده‌اند و دیگر نمی‌توان به راحتی از میان آن‌ها دست به انتخاب زد. پیشنهاد ما در چنین شرایطی رفتن به سراغ قدیمی‌ترین تیم‌های ارائه‌دهنده خدمات هوشمند باربری است. نوبار یکی از آن تیم‌هایی است که می‌توانید در این زمینه به آن اعتماد کنید.

یک شرکت باربری اینترنتی معتبر چه ویژگی‌هایی دارد؟

اسباب‌کشی همیشه فرایندی سخت و پرتنش به نظر می‌رسد؛ اما با انتخاب یک شرکت باربری اینترنتی که خدمات کامل اسباب‌کشی را از بسته‌بندی تا حمل و چیدمان ارائه دهد و از طرفی پرسنل تحت آموزش آن در کارشان متخصص و حرفه‌ای باشند، می‌توان مراحل اسباب‌کشی را به راحتی، بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشت. همان‌طور که در ابتدا توضیح دادیم تعداد شرکت‌های ارائه‌دهنده چنین خدماتی در کلان‌شهری چون تهران کم نیست؛ به همین دلیل پیدا کردن یک تیم متخصص و مورد اعتماد کار آسانی به نظر نمی‌رسد.

شما باید به دنبال یک تیم منضبط و مسئولیت‌پذیر بگردید که نه تنها در تمام مراحل اسباب‌کشی همراه شما باشد بلکه با ارائه بیمه‌نامه و ضمانت‌نامه معتبر شما را از سلامت بارتان مطمئن کند. چنین تیمی قطعاً تمام‌کارها را اصولی پیش می‌برد و نه تنها موجب آرامش خاطر شماست بلکه در نهایت تمام فرایند اسباب‌کشی زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون هیچ دردسر و آسیب‌دیدگی وسایل پشت سر گذاشته می‌شود.

احتمالاً حالا می‌پرسید چطور می‌توان یک تیم متخصص برای انجام فرایند اسباب‌کشی پیدا کرد. برای اینکه به این سؤال شما پاسخ دهیم باید ابتدا ویژگی‌های یک تیم باربری مورد اعتماد را برشمریم. مواردی که در ادامه مطرح می‌کنیم از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب یک شرکت خدمات اسباب‌کشی برای جابجایی هستند.

امکان انتخاب ماشین باربری متناسب با میزان بار مانند کامیون، وانت یا نیسان بار
نداشتن محدودیت منطقه بندی و ارائه خدمات در تمام مناطق شهری پایتخت
کارگران متخصص و آموزش دیده برای بسته‌بندی و حمل ایمن
ارائه خدمات فنی و چیدمان
امکان ثبت سفارش آسان از طریق سایت یا اپلیکیشن
تضمین ثابت ماندن قیمت تا پایان مراحل اسباب‌کشی
ارائه بیمه‌نامه معتبر
تضمین حفظ سلامت اسباب و اثاثیه از زمان شروع بارگیری تا پایان اسباب‌کشی
حضور یک تیم پشتیبانی فعال و نظارت بر روند فعالیت پرسنل

نوبار یک انتخاب مورد اطمینان برای باربری اینترنتی

 

اگر به دنبال تیمی می‌گردید که تمام این ویژگی‌ها را یکجا داشته باشد اتوبار تهران شرکت نوبار بهترین گزینه برای شماست که توانسته با تکیه بر تخصص، مهارت، دقت و سرعت رضایت حداکثری مشتریانش را به دست آورد. خدمات باربری اینترنتی نوبار به یک جابجایی ساده برای حمل بار از یک نقطه به نقطه دیگر ختم نمی‌شود. تیم باربری و اسباب‌کشی نوبار جهت برآورده سازی نیاز و درخواست مشتریان سعی کرده تا علاوه بر اجرای ایمن و اصولی جابجایی‌ها، در عین دریافت کمترین هزینه، سریع‌ترین و پیشرفته‌ترین خدمات اسباب‌کشی را به مشتریان ارائه دهد.

مدیریت نوبار سعی دارد تا با به‌کارگیری بروزترین تجهیزات روز دنیا در زمینه اسباب‌کشی و حمل بار و کاربرد اصولی‌ترین روش‌ها در این حوزه برای ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات باربری به مشتریان خود ضمانت دهند. خدمات اینترنتی نوبار در هر زمینه‌ای کامل بوده و پروسه ثبت سفارش را برایتان کوتاه می‌کند؛ هرچند که خدمات حضوری و تلفنی نوبار هم برای مشتریانی که علاقه‌مند دریافت خدمات اینترنتی نیستند در دسترس است.

پرسنل نوبار سرعت، دقت و امنیت را رمز موفقیت خود می‌دانند و در اولویت قرار دادن رضایت مشتریان سبب شده تا در تمام سال‌های فعالیتش به عنوان بهترین و مورد اعتمادترین تیم باربری اینترنتی شناخته شود. شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط حمل بار، ثبت سفارش، درخواست وانت بار اینترنتی و استعلام قیمت وارد وب‌سایت نوبار شوید و یا با برقراری تماس تلفنی با کارشناسان بخش پشتیبانی گفتگو کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: اعتماد باربری وب سایت ثبت سفارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد

تین نیوز

طبق بررسی های انجام شده و اعلام کاربران گزینه "عجله ندارم" از برنامه شرکت تاکسی اینترنتی(تپسی) حذف شده است.

به گزارش تین نیوز، گزارش ها و اعلام کاربران در فضای مجازی حاکی از آن است که گزینه عجله ندارم  هم از تپسی حذف شده است.

آنگونه که روابط عمومی تپسی توضیح داده این گزینه به دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از تپسی حذف شده است.

گزینه «عجله ندارم» یکی از گزینه هایی موجود در تپسی برای کاربران مسافری بود که می خواستند مدت زمان بیشتری منتظر پذیرش درخواست سفرشان بمانند اما هزینه کمتری برای سفر بپردازند. این گزینه از شنبه، هشتم اردیبهشت ماه از پلتفرم تپسی حذف شده است.

پیش از این با پیگیری های سازمان تعزیرات حکومتی، گزینه «عجله دارم» از تاکسی های اینترنتی از جمله اسنپ حذف شده بود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اسفند سال گذشته در این زمینه توضیح داد: این گزینه از موضوعاتی بود که هیچ دستگاهی به آن ورود نداشته و ما راسا ورود کردیم و قطعا از  مصادیق گرانفروشی است. قبلأ تذکرات لازم داده شده و پرونده تشکیل شده  و در حال تحقیقات مقدماتی است. اتمام حجت می کنم که شرکت های تاکسی های اینترنتی خودشان این گزینه را جمع کنند زیرا اجحاف در حق مردم است و برخی از شرکت ها از دیروز که پیگیر بودیم قول دادند که آن را حذف کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری