Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@21:11:30 GMT

تبریک وزیر ورزش برای تاریخ‌سازی فروغی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۹۸۳۱

تبریک وزیر ورزش برای تاریخ‌سازی فروغی

وزیر ورزش و جوانان کسب مدال طلا توسط «جواد فروغی»، ملی‌پوش تیراندازی در بازی‌های المپیک توکیو را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر پس از کسب این مدال در پیام تبریک خود نوشت: کسب اولین مدال طلای المپیک توکیو و اولین مدال طلای تاریخ تیراندازی ایران در المپیک غرور، افتخار و نشاط را ایجاد کرد.

در این پیام آمده است: جواد فروغی که از کادر درمان کشورمان است و در طول مدت شیوع ویروس منحوس کرونا، همزمان با تمرین در کنار بیماران به خدمت‌رسانی مشغول بود، کاری کرد کارستان و موجی از شادی را به مردم ایران و کاروان کشورمان در المپیک هدیه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موفقیت بزرگ را به این ورزشکار ارزشمند و با اخلاق، ملت بزرگ ایران، خانواده تیراندازی و به صورت ویژه به کادر درمان تبریک می گویم و از خداوند بابت این لطف بزرگ سپاسگزارم.

فروغی در فینال مسابقات تپانچه بادی ۱۰ متر مردان «جواد فروغی» ملی‌پوش کشورمان با کسب امتیاز ۲۴۴.۸ موفق شد به مقام نخست دست پیدا کند و اولین مدال تاریخ تیراندازی و نخستین مدال کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو را به دست بیاورد.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو جواد فروغی مسعود سلطانی فر المپیک توکیو المپیک المپیک 2020 ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران که اخیرا موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد.
الفتی اولین ژیمناست بعد از انقلاب بود که توانست به المپیک راه پیدا کند و با توجه به مدال تاریخی که در بازی های آسیایی هانگژو کسب کرد، حالا این امید وجود دارد که در پاریس 2024 هم بدرخشد. 

کیومرث هاشمی در این دیدار با ابراز خوشحالی از موفقیت اخیر ژیمناستیک کشور اظهار داشت: این موفقیت و کسب سهمیه می‌تواند شروعی باشد برای رشته‌هایی که شاید تا پیش از این هیچکس به موفقیت آن فکر نمی‌کرد و اینکه بتوانیم در رویدادهای مهم کسب مدال کنیم. با استعدادهایی که وجود دارد و زحماتی که مجموعه فدراسیون انجام داد توانستیم به این موفقیت برسیم.

وی افزود: مهدی الفتی با سهمیه‌ای که به دست آورد و مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب کرد نشان داد که اگر به این رشته‌ها توجه شود این استعدادها قطعا به افتخارات بزرگی دست پیدا خواهند کرد. حضور در المپیک یک افتخار برای کشورها و ورزشکار محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در این رویداد بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

وزیر ورزش با تاکید براینکه حضور در المپیک یک اتفاق بزرگ برای هر ورزشکار است، عنوان کرد: آن چیزی که در ابتدا مهم است حضور این ورزشکاران به عنوان سفیران کشور در این رویداد است و در مرحله بعدی گرفتن نتیجه از این مسابقات مهم است. تا همین جا که این سهمیه به دست آمده یعنی ورزشکار توانسته شایستگی‌های خود را نشان دهد. از همه دوستانی که برای این رشته مادر تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و همدلی همه دوستان منجر به کسب موفقیت می‌شود. از ابتدا یک سیاست را سعی کردیم به فدراسیون‌ها انتقال دهیم و آن هم ایجاد آرامش در جامعه ورزش است. در شرایط آرامش است که ورزشکار و کادر فنی و مجموعه فدراسیون می‌توانند فعالیت کنند‌.

وی افزود: موفقیت ورزشکار باعث خوشحالی مردم می‌شود و خوشحالی مردم نیز یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است. سلایق و رفتارهای مختلف همیشه وجود دارد و اختلاف سلایق‌ها نباید منجر به ایجاد حواشی و لطمه خوردن به تیم ملی شود‌. آن چیزی که خواست جامعه ژیمناستیک و پیشکسوتان این رشته است که در سایه همدلی و ثبات این رشته بتواند به موفقیت‌های دوچندان دست پیدا کند. باید همگی به فضای آرامش کمک کنیم و حیف است که این موفقیت‌ها به هدر برود‌. تمام تلاش ما حمایت از فدراسیون‌ها است و پیش‌بینی کرده‌ایم که ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها به روز شود. به فدراسیون‌ها اعلام کردیم که نیازهای اولیه را برای تجهیز کمپ‌های تیم ملی به ما اعلام کنند.

زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های وزیر ورزش از رشته ژیمناستیک اظهار داشت: ممنونیم که این فرصت به رشته ژیمناستیک داده شد. دوستان زیادی در مجموعه فدراسیون در کسب این موفقیت سهم دارند و با تلاش گروهی فدراسیون و کادر فنی امروز شاهد این اتفاق تاریخی و کسب سهمیه هستیم. در این چند سال توفیقات بسیار خوبی برای ژیمناستیک ایران به دست آمد و همه هدف ما ایجاد همدلی و موفقیت این رشته مادر است که استعدادهای بیشماری در آن وجود دارند. همه این موفقیت‌ها باعث سرافرازی ژیمناستیک است و خوشحالیم که در اعتلای ورزش کشور سهیم بوده‌ایم.

وی ادامه داد: حضور آقای هاشمی در موفقیت ژیمناستیک بسیار تاثیرگذار بوده است و خوشحالیم که با حضور ایشان حال ورزش عوض شد چون دغدغه ورزشکاران را داشتند. وزیر ورزش پیگیر وضعیت ژیمناستیک بود و این پیگیری باعث شد که الان شاهد این افتخار بزرگ برای ژیمناستیک باشیم.

مهدی الفتی ملی‌پوش تیم ژیمناستیک در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های وزارت ورزش اظهار داشت: خیلی خوشحالم که وزارتخانه و شخص وزیر توجه ویژه ای به رشته ژیمناستیک دارد و با این حمایت موفق شدم برای کشورم افتخار بزرگی را به دست آورم.

در پایان این دیدار وزیر ورزش از مهدی الفتی به دلیل افتخاری که برای کشور به دست آورد تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران