Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر نیرو گفت: ۶۲۸ طرح آب، برق و فاضلاب با سرمایه گذاری ۱۲۸ هزار میلیارد تومان در هفته آخر پویش دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد.

 رضا اردکانیان وزیر نیرو در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو گفت: در نیمه دوم سال ۹۸، تعداد ۲۲۷ طرح بزرگ آب و برق با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد تومان، در سال ۹۹، تعداد ۳۰۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۸۱ هزار میلیارد تومان و امسال در ۵ ماه ابتدایی، ۹۴ طرح با سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار میلیارد تومان وارد مدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو گفت: امسال سال خشکی در کشور به خصوص برای خوزستان بود به طوری که امسال ۳۰ درصد بارش در خود استان خوزستان و ۴۰ درصد بارش در استان‌های مجاور کاهش بارندگی گزارش شده است.

او ادامه داد: متاسفانه با کاهش بارندگی معیشت کشاورزان به خصوص در خوزستان دچار مشکل شده است که امیدواریم با یک مصالحه بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

اردکانیان اضافه کرد: روز گذشته فرمایشات رهبری ملاک عمل ما بوده و هست و امیدواریم منابع مالی برای استان‌هایی که درگیر خشکسالی هستند، سرعت بیشتری گیرد.

وزیر نیرو افزود: امروز آخرین پویش هر هفته الف_ب ایران در دولت ۱۲ است که در این ۲ سال برگزاری پویش‌ها، تمامی طرح‌ها با سرمایه گذاری‌های بالا به مدار بهره برداری رسیده‌اند.

او تصریح کرد: امروز هم ۵۷ سد مخزنی و ۳۴ تصفیه خانه فاضلاب در دولت دوازدهم به مدار بهره برداری رسیده‌اند، خوشبختانه حدود ۱۰۰ درصد طرح‌های وعده داده شده تا به امروز با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان افتتاح شده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: رضا اردکانیان ، وزارت نیرو ، خوزستان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رضا اردکانیان وزارت نیرو خوزستان هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی