Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه ضمن تاکید بر اینکه تا انتهای رفع مشکل کنار مردم خوزستان هستیم، از انعقاد قرارداد طرح فاضلاب اهواز توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» پیش از ظهر امروز در بازدید از روستا‌های دارای تنش آبی در خوزستان، گفت: با توجه به رهنمود‌های روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشکلات خوزستان که فرمودند مسئولان مشکلات خوزستان را جدی بگیرند، در این استان امروز حاضر شدیم تا مشکلات استان را بررسی و رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: خوزستان نه‌تن‌ها برای ما مهم، بلکه مقدس نیز است و همان‌گونه که در سیل سال ۱۳۹۸ کنار مردم بودیم، هم‌اکنون نیز تا انتهای رفع مشکل کنار مردم خوزستان هستیم.

سلامی تصریح کرد : حدود ۵۲۵ کیلومتر لوله با قطر ۲ متر در طرح غدیر از منطقه شوش کشیده شده، که سوسنگرد، حمیدیه، ۷۰ درصد آب اهواز، هویزه، شادگان، دارخوین، خرمشهر و آبادان را آب‌رسانی و این طرح توسط قرارگاه سازندگی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در بحران آبی اخیر نیز با تلاش نیرو‌های سپاه ۶۰ دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری به‌صورت سیار در ۸۷ روستا در حال آب‌رسانی هستند و امروز ۴۰ دستگاه تانکر سیار دیگر نیز اضافه می‌شود.

فرمانده کل سپاه، فاضلاب اهواز را یکی از مهم‌ترین مسائل این استان خواند و اظهار داشت: قرارداد طرح فاضلاب توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) منعقد شده است و به محض تأمین اعتبارات در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این طرح بزرگ خواهیم بود.   فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعاتی پیش برای بررسی مشکلات تنش آبی خوزستان وارد اهواز شد. قرار است در این سفر از خدمات رسانی از شهر‌ها و روستا‌های درگیر با تنش آبی استان خوزستان بازدید کند.

بازدید از روند اجرای طرح‌های آبرسانی سپاه و بسیج در استان خوزستان نیز از دیگر برنامه‌های سردار سلامی است.   بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است

انتهای پیام/

برچسب ها: سرلشکر سلامی سپاه خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر سلامی سپاه خوزستان فرمانده کل سپاه کنار مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است