Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از شناسایی ۳۶۴ داوطلب کرونایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ مطابق با فرم‌های خوداظهاری خبر داد.

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه ۳۶۴ داوطلب کنکور ارشد ۱۴۰۰ مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شدند، گفت: این آمار مطابق به فرم‌های خوداظهاری است که داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد امسال نسبت به تکمیل آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زرین‌آمیزی با اشاره به اینکه داوطلبان کرونایی کنکور ارشد در محلی جدا از سایر داوطلبان آزمون خواهند داد، افزود: کنکور ارشد امسال براساس مصوبه ستاد کرونا از روز چهارشنبه ۶ مرداد لغایت روز جمعه ۸ مرداد در ۳۶۷ حوزه امتحانی اصلی و ۱۷۹ شهر در سرتاسر کشور برگزار می‌شود.

وی داوطلبان کنکور ارشد امسال را ۶۳۴۰۵۴ داوطلب (۵۳ درصد زن و ۴۷ درصد مرد) اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد شهر‌های برگزاری آزمون به نسبت سال گذشته ۱۲۴ درصد و تعداد حوزه‌های امتحانی حدود ۵۶ درصد افزایش داشته است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: در روز اول برگزاری آزمون‌های رشته شناور با ۳۴ رشته و با تعداد داوطلب ۷۲۳۰۶ نفر، در روز دوم ۳۴ رشته امتحانی با ۳۰۵۹۱۳ داوطلب و در روز پایانی با ۶۳ رشته امتحانی و باد۲۵۵۸۳۵ داوطلب برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور ارشد 1400 سازمان سنجش داوطلبان کرونایی سازمان سنجش آموزش کشور کنکور ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان دمیرچی ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ داوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند، اظهار کرد: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ داوطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند.

دمیرچی با بیان اینکه آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد، افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار و نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود، گفت: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

کد خبر 6089184

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • بیش از ۱۱ هزار نفر در استان اردبیل، داوطلب کنکور سراسری در پرتقاضاترین رشته
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود
  • گزارش تصویری| کنکور رشته علوم تجربی سال ۱۴۰۳
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل زده