Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مردم استان در روز عید قربان ۹ هزار و ۷۱۴ کیلوگرم گوشت قربانی به ادارات بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی سطح استان اهداء کردند.

او افزود: از روز عید قربان تاکنون جمعا ۲ رأس گاو و ۴۵۰ رأس گوسفند در سطح استان توسط مؤسسات خیریه تحویل و ذبح شده است که از این تعداد ۹ هزار و ۷۱۴ کیلوگرم گوشت به ارزش یک میلیارد ۱۶۵ میلیون تومان عاید جامعه‌ هدف بهزیستی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب نژاد اظهار کرد: تا پایان دهه‌ ولایت و امامت کمک‌های مردمی برای اطعام روز عید غدیر، معلولان و جامعه‌ هدف نیازمند بهزیستی جمع آوری و توزیع خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ برای اهدای کمک‌های نقدی هم استانی‌ها است.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید قربان گوشت قربانی کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر

بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در دهستان بیاض شهرستان انار در استان کرمان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر (عج)، بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور عصر امروز با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع در دهستان بیاض از توابع شهرستان انار استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه افتتاح این مراسم با بیان اینکه امروز با کمک خیرین بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: باید از افرادی که برای ارتقای کیفیت بهداشت در کشور تلاش می‌کنند سپاسگزاری کرد.

وی با اشاره به درخواست مردم و مسئولان این شهرستان، گفت: مردم درخواست دارند وزارت بهداشت و درمان در ادامه کار از این درمانگاه حمایت کند تا وقفه‌ای در کار آن ایجاد نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات استان کرمان است، افزود: خوشبختانه انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های دولت تامین آب شرب و پس از آن تامین آب کشاورزی و صنعت است، گفت: در حال حاضر نیز در مناطق مختلف کشور اقدامات مفید و موثری در حال انجام است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • مست عشق ؛ علیرضا قربانی
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی