Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: روی تیم ملی ایران به‌عنوان یک تیم، حساب چندانی نمی‌کنم و آنها مرا تحت تأثیر قرار نمی‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در المپیک 2020 توکیو قرار است از ساعت 15:10 امروز (شنبه) به مصاف لهستان برود. دو تیم در طول رویارویی‌های خود، سابقه درگیری و تنش‌های زیادی دارند که می‌تواند در بازی حساس امروز هم تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میهاو کوبیاک کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان که صحبت‌های غیراخلاقی او هنوز از یاد هواداران ایرانی نرفته است، با جنجال‌سازی به مصاف بازی با ایران در المپیک رفته است. او در مورد بازی با ایران گفته است: من روی تیم ملی ایران به‌عنوان یک تیم، حساب چندانی نمی‌کنم و آنها مرا تحت تأثیر قرار نمی‌دهند. ایران، تیمی است مثل تیم‌های دیگر که باید آنها را شکست دهیم تا رؤیاهای‌مان محقق شود.

صحبت‌های ضدایرانی و ناشایست کاپیتان تیم ملی لهستان/ هواداران لهستانی خواهان برخورد با کوبیاک شدندحمایت پدر کوبیاک از اظهارات ضد ایرانی پسرش

کوبیاک همچنین خاطر نشان کرده است: سرنوشت در اولین مسابقه، ایران و لهستان را به هم رساند و این به ما بستگی نداشت. ما می‌دانستیم که باید دیر یا زود با هم ملاقات کنیم. تمام تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه انجام خواهیم داد تا در پایان خوشحال باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال المپیک 2020 توکیو والیبال والیبال المپیک 2020 توکیو والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی  مربی تیم ملی با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد بازیکنان دو تیم در جریان دیدار شمس آذر قزوین و پیکان تهران است.

تیم ملی بعد از جام ملت‌ها با نظر امیر قلعه نویی در صدد تغییر نسل و شناسایی بازیکنان مستعد است و در این رابطه مربیان تیم ملی طی هفته‌های اخیر با حضور در مسابقات لیگ برتر، به بررسی عملکرد بازیکنان مشغول هستند.

از شمس آذر حسین گودرزی مدافع چپ پای جوان این تیم در اردوی قبلی شانس حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی را به دست آورده بود و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز  ثابت ایمانی در مقطعی شانس حضور در اردوی تیم ملی را به خود اختصاص داده بود.

سعید الهویی با همراهی  مهرپویا اسدی اکنون با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد شاگردان رضا عنایتی و سعید دقیقی هستند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • بازنشستگان بخوانند/ واریزی بزرگ به حساب بازنشستگان در راه است؟
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش