Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  محمود الله مرادی در جمع خبرنگاران دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه ترویج معروفات و پیشگیری از منکرات در جامعه و تبیین آموزه‌های دین اسلام به منظور اجرای کامل دستورات الهی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی با استفاده از ابزار رسانه، جشنواره رسانه و امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: مصاحبه، خبر، یادداشت و سرمقاله، گزارش، عکس و فیلم بخش‌های مختلف این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

الله مرادی افزود: محور‌های جشنواره نیز از جمله شامل معرفی منکرات، ترویج معروفات، ارائه راهکار‌های متفاوت برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، نقش امر به معروف و نهی از منکر در پیشرفت جوامع اسلامی و نشاط اجتماعی، امر به معروف و نظارت مردمی، مطالبه‌گری از مسوولان و آتش به اختیار در فرهنگ‌سازی امربه معروف ونهی از منکر است.

او یادآور شد: معرفی مصادیق معروف و منکر در جامعه، ترویج گفتمان نقد و نقدپذیری، توسعه و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه، جایگاه و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و روایات، آثار و برکات امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، آثار ترک امر به معروف و نهی از منکر، سیره معصومین (ع) و شهدا در امر به معروف و نهی از منکر، جایگاه و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم از دیگر محور‌های این جشنواره است.

الله مرادی ادامه داد: اهداف جشنواره نیز شامل ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بهره‌مندی از ابزار رسانه و فرهنگ و هنر در انتقال آموزه‌های دینی، هوشیاری و بصیرت‌افزایی در جامعه، ترویج معروفات و تلاش برای کاهش منکرات در جوامع اسلامی و افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب و اسلام در رسانه‌ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

او با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره گفت: آثار ارسالی باید در قالب بخش‌های اعلامی و بازه زمانی اول شهریور ۱۳۹۹ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ در رسانه‌های ملی و استانی (نشریات مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری) منتشر شده باشد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پنجم شهریورماه امسال خواهد بود و این تاریخ تمدید نمی‌شود.

الله مرادی تاکید کرد: صاحبان آثار رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به آدرس سنندج شهرک سعدی خیابان امیر کبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، روابط عمومی ستاد ارسال کنند.

اوبا اشاره به اینکه به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، یادآور شد: هر خبرنگار می‌تواند در ۲ بخش شرکت کند و برای هر بخش سه اثر به دبیرخانه ارسال کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر مسابقه قرآنی امر به معروف و نهی از منکر کردستان امر به معروف و نهی از منکر منکر در جامعه الله مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین نشست برخط ایده پردازی با موضوع راهکارهای ترویج گفتمان مقاومت در جامعه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور عباس بازدار کنشگر و فعال حوزه بین الملل و زینب شریعتمدار ایده‌پرداز و فعال حوزه بین الملل توسط بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا برگزار می‌شود.

نشست مذکور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۲۰ به صورت برخط از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam برگزار می‌شود.

کد خبر 6098036 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی