Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:55:53 GMT

ائمه و نهاد نماز جمعه وام دار هیچ شخص و دستگاهی نیستند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۰۶۶۸

ائمه و نهاد نماز جمعه وام دار هیچ شخص و دستگاهی نیستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم حافظ نیا ظهر شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی آستارا تأکید کرد: امام جمعه با قاطعیت به نقد مشکلات موجود در شهرستان پرداخته و در صورت وجود هر نوع مشکل و معضلی در عملکرد ادارات و ارگان‌ها آن را به صورت شفاف از تریبون مقدس نماز جمعه اعلام می‌کند.

وی، اظهار کرد: نهاد نماز جمعه و امام جمعه شهرستان وامدار و بدهکار هیچ شخص و یا دستگاهی نیست و نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آستارا با اشاره به اهمیت و کارکردهای نمازجمعه، افزود: آشنا کردن جامعه با مسائل روز سیاسی جهان اسلام و اعلام مشکلات شهری و معضلات اجتماعی و فرهنگی از جمله کارکردهای مهم نماز جمعه است.

وی از عدم حضور اکثر مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا در نمازجمعه انتقاد کرد و گفت: معیار و ملاک ارزشیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حضور در نمازجمعه باشد.

حافظ نیا، تصریح کرد: مدیران ادارات و نهادها به نماز جمعه و جماعات توجه داشته باشند و بی‌اعتنا نباشند.

وی با اشاره به آثار و برکات سازنده تربیتی و اجتماعی نماز جمعه، افزود: تقویت روحیه اخوت و برادری، رشد فکری و سیاسی مسلمانان و تقویت روحیه جمعی از آثار مهم برگزاری نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران بوده است.

امام جمعه آستارا در ادامه با اشاره به افزایش طلاق‌های توافقی در شهرستان مرزی بندر آستارا این افزایش را ناشی از کم کاری همه نهادهای فرهنگی عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، نهاد نماز جمعه، حوزه علمیه، فرمانداری، صدا و سیما و خبرنگاران خبرگزاری‌ها در رابطه با رفع این مشکل با یکدیگر همکاری داشته و موضوع را آسیب‌شناسی کنند.

کد خبر 5264526

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز جمعه امام جمعه آستارا ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر آمار کرونا دعای عرفه نماز عید قربان عکس استانها واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان شیوع کرونا اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه

منبع: تسنیم

tags # کاظم صدیقی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر