Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@03:13:20 GMT

پس از شش روز اعلام کردند مشکوک به کرونا هستیم!

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۰۶۷۳

پس از شش روز اعلام کردند مشکوک به کرونا هستیم!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران امروز از ساعت ۱۵:۱۰ در نخستین بازی خود در بازی های المپیک توکیو مقابل تیم ملی لهستان صف‌آرایی خواهد کرد. ملی‌پوشان در حالی مقابل لهستان قرار خواهند گرفت که سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی و امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی در اتاق انتظار حضور دارند و به دلیل اینکه مشکوک به تست مثبت کرونا هستند، نمی‌توانند در بازی امروز حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک افروزی پزشک تیم ملی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اتفاق رخ داده شده گفت: در ۶ روز گذشته در پرواز ظاهراً تست یکی از سرنشینان هواپیما مثبت شده اما نمی‌دانم چرا تا امروز هیچ خبری را اعلام نکرده‌اند و چند ساعت مانده به شروع بازی اعلام کردند .تمام افرادی که در هواپیما نزدیک به مسافری که تست آن مثبت شده بود، باید در اتاق خود قرنطینه بمانند.

وی ادامه داد: به جز ایران، ورزشکارانی از یونان و گرجستان نیز در این شرایط قرار دارند. سوال ما این است که چرا پس از گذشت شش روز موضوع را اعلام کردند؟ تمام تست ما از زمان پرواز از ایران به توکیو منفی بوده است. درواقع ما مشکوک به فردی که تست آن مثبت شده، هستیم.

افروزی تأکید کرد: ممکن است تا یک ساعت دیگر یا شاید چند روز آینده این وضعیت ادامه داشته باشد. سجادی پیگیر موضوع است و تا این لحظه چیزی مشخص نیست.

پزشک تیم ملی والیبال در پایان درباره ملی‌پوشان والیبال پیش از آغاز بازی مقابل لهستان گفت: تمام کارهای درمان و تیپ بازیکنان انجام شده است، آنها مشکلی نداشتند، امیدوارم در بازی هیچ مشکلی برایشان پیش نیاید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیامک افروزی المپیک 2020 توکیو تست کرونا تیم ملی والیبال لهستان سیامک افروزی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر سفید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۵ تن شکر قاچاق فاقد مجوز به ارزش ۸ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!