Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد فروغی، پس از کسب مدال طلای المپیک توکیو بیان کرد: اول از همه این مدال به خاطر لطف خدا، دوم هم لطف خدا و سوم هم لطف او است. خانواده من و خودم خیلی وقت گذاشتیم و علی رغم شرایطی که شیوع ویروس کرونا بر ورزش کشور به ویژه تیراندازی حاکم کرده و بسیاری از مراکز تعطیل شده بود و نمی‌توانستیم تمرین کنیم، تمرینات را به صورت خشک در منزل انجام دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بعد از آن در چند مسابقه آنلاین در قزاقستان و مصر شرکت کردیم و توانستیم آمادگی خود را حفظ کنیم و در سطحی که برای مسابقات بین المللی نیاز بود، نگه داریم. در مسابقات هند و قهرمانی اروپا و جام جهانی کرواسی شرکت کردیم و همه این موارد کمک کرد که به هدفی که از پیش تعیین کرده بودیم برسیم و خداراشکر منجر به بهترین نتیجه شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی کسب مدال طلا را داشتید، گفت: من عکس مدال طلا را در پروفایل خودم قرار داده بودم و حتی ساخت مدال را با دقت نگاه می‌کنم و می‌دانم که حتی وزن آن ۵۳۸ گرم و جنس آن از نقره با روکش طلا است و در نهایت هم به آن رسیدم.

فروغی در مورد آرامش خود در مر حله فینال تاکید کرد: مرحله مقدماتی را با آرامش شروع کردم، اما در راند پنجم نمره‌ام کاهش پیدا کرد و استرس شدیدی پیدا کردم. واقعا خدا در مرحله فینال به من آرامش داد. وقتی هم که با نفرات قبلی اختلاف امتیاز پیدا کردم، آرامشم بیشتر شد. البته ناگفته نماند که درصدی از این آرام بودن هم به شخصیت خودم بر می‌گردد.

او در پاسخ به این پرسش که وقتی پرستار بود، به این فکر می‌کرد روزی قهرمان المپیک شود، تاکید کرد: خیر، به هیچ وجه! جالب این است بگویم من از نوجوانی مشکل دریچه میترال دارم و این مسئله باعث می‌شود برخی از اوقات روز تپش قلب داشته باشم. به همین خاطر به هر رشته ورزشی فکر می‌کردم که شرکت کنم، اما اصلا این تصور را نداشتم در رشته‌ای مثل تیراندازی که نیاز به ثبات دست دارد، فعالیت کنم و مدال المپیک بگیرم.

فروغی در پایان گفت: از مربیانم نجفی و محسن نصر اصفهانی تشکر می‌کنم. خوشحالم که در این شرایط سخت همه گیری کرونا باعث خوشحالی مردم شدم. خانواده‌ام قطعا الان خیلی خوشحال هستند و من هم از خوشحالی آن‌ها خشنودم.

بیشتر بخوانید

طلای المپیک تیرانداز ایرانی، نویدبخش موفقیت کاروان ایران است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!