Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:33:06 GMT

پنج روستای حمیدیه با مشکل آبرسانی روبه رو هستند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۱۱۵۶

پنج روستای حمیدیه با مشکل آبرسانی روبه رو هستند

شاهین هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: خوشبختانه همکاری و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌ها و سپاه برای رفع مشکل آبرسانی در خوزستان ایجاد شده و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

وی گفت: در برخی مناطق با توسعه و بهسازی سیستم لوله کشی و انتقال آب و در برخی مناطق با تقویت پمپ‌های ایستگاه‌های پمپاژ تلاش شده تا مشکلات آبرسانی در این شهرستان در این شرایط بحرانی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بخش گمبوعه این شهرستان از جمله مناطقی است که در بحث آبرسانی دچار مشکلاتی است بیان کرد: ۱۷ تانکر آبرسان ( سپاه پنج تانکر ، شرکت آبفای حمیدیه یک تانکر، ستاد اجرایی فرمان امام ۲ تانکر، شرکت اروندان ۲ تانکر، امور عشایر یک تانکر و وزارت دفاع ۶ تانکر) به این بخش اختصاص داده شده تا در این شرایط بحرانی مردم این بخش بدون آب نباشند.

شهرستان حمیدیه در غرب خوزستان واقع است که آب مورد نیاز خود را از رودخانه‌های کرخه و کرخه نور تامین می کند که به دلیل کاهش حجم آب پشت سد کرخه، این رودخانه با کاهش آورد آب روبه رو شده است و به تبع برخی نقاط شهرستان‌های غرب استان از جمله حمیدیه با کمبود آب روبه رو شده‌اند.

طبق اعلام سازمان آب و برق خوزستان میزان آورد آب سد کرخه در سال آبی جاری ، نسبت به دوره پیش از آن ۴۵ درصد کاهش یافته است.

برچسب‌ها حمیدیه خشکسالی آب آشامیدنی پروندهٔ خبری تلاش ها برای رفع تنش آبی در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمیدیه خشکسالی آب آشامیدنی حمیدیه خشکسالی آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اعلام کردندبا همکاری وتعامل فی مابین عوامل کلانتری ۱۱ الوان و نیروی مقاومت بسیج شهرستان کرخه در پی انجام امور اطلاعاتی و عملیاتی و کسب خبر از تردد یک دستگاه خودرو تریلر حامل سوخت قاچاق در جاده طریق الحسین بلافاصله طرح مهار و ایست بازرسی در محل پل الوان به خسرج مورد اجرا و یکدستگاه تریلر حامل ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل توقیف گردید.

در این راستا دو نفر متهم دستگیر، پرونده قضایی تشکیل و تحویل مقامات قضایی گردید .

در پایان سرهنگ داراب نیا از عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ الوان و نیروهای مقاومت بسیج تقدیر و تشکر کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899265

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان