Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@11:36:44 GMT

قرارداد سولسشایر با منچستریونایتد تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۱۴۶۱

قرارداد سولسشایر با منچستریونایتد تمدید شد

باشگاه منچستریونایتد قرارداد سرمربی نروژی خود را تمدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی از تمدید قرارداد اولگنار سولسشایر تا سال 2024 خبر داد. در قرارداد جدید این مربی نروژی بند تمدید برای یک سال بیشتر نیز گنجانده شده است. سولسشایر که از سال 2018 هدایت شیاطین سرخ را برعهده دارد، قرارداد قبلی‌اش با این باشگاه در پایان ماه ژوئن 2022 منقضی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرفت منچستریونایتد از زمان روی کار آمدن سولسشایر، رضایت مدیران باشگاه را به همراه داشته است، از این رو آنها پاداش عملکرد خوب سرمربی خود را با تمدید سه ساله قرارداد او دادند.

سولسشایر 48 ساله که در ماه دسامبر 2018 جانشین ژوزه مورینیو در منچستریونایتد شد، فصل 20-2019 با این تیم در رده سوم لیگ برتر به کار خود پایان داد و فصل اخیر هم جایگاه دوم این رقابت‌ها را برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد. منچستریونایتد فصل اخیر تا فینال لیگ اروپا هم پیش رفت اما در نهایت از کسب جام باز ماند.

سولسشایر پس از تمدید قراردادش به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: همه احساسی را که من نسبت به این باشگاه دارم، می‌دانند و خوشحالم که این قرارداد جدید را امضا کردم. این زمانی هیجان‌انگیز برای منچستریونایتد است. ما تیمی با تعادل خوب از جوانان و بازیکنان باتجربه ساخته‌ایم که تشنه موفقیت است.

وی افزود: من کادر فنی خارق‌العاده‌ای در کنارم دارم و همه ما آماده هستیم تا گام بعدی را در جریان ماجراجویی خود برداریم. منچستریونایتد می‌خواهد بزرگترین و بهترین جام‌ها را به ست آورد و این همان چیزی است که همه ما به دنبالش هستیم. ما هم در زمین و هم خارج از زمین پیشرفت کرده‌ایم و این در فصول آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سانچو پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد: این رؤیایی بود که تحقق یافت

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: بی‌صبرانه منتظرم تا در اولدترافوردِ مملو از تماشاگر به میدان برویم و فصل جدید را شروع کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد اولگنار سولسشایر منچستریونایتد اولگنار سولسشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

به گزارش مهر، سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903148

دیگر خبرها

  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد