Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: روند تامین آب شرب و کشاورزی مردم در حال رسیدگی است تا مشکل های مردم در این زمینه مرتفع شود.

امید صبری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از شادگان، با اشاره به وضعیت تامین آب در  شادگان و انجام اقدام های خوب برای تامین آب شرب، کشاورزی و دامداری در شهرستان اظهار کرد: هشت پمپ بزرگ آب در طول این مدت به شبکه آبرسانی شادگان اضافه شد و ۱۲ پمپ آب تعمیر و دو ایستگاه فاضلاب شهرستان نیز وارد مدار وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه میزان آب موجود در تالاب شادگان  به دلیل خشکسالی و گرمای هوا کم شده است، گفت: بنا داریم آب ورودی به  این تالاب را افزایش دهیم. 

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اقدام های انجام شده برای رفع مشکل آب روستا‌ها، افزود: با استفاده از ظرفیت‌های دولتی و همچنین کمک‌های بنیاد علوی موانع آبی روستاهای شهرستان مرتفع شد. همچنین آبرسانی به دام روستاییان نیز به‌ وسیله تانکر صورت می‌گیرد.

صبری پور با اشاره به تکمیل شبکه آبرسانی چند دهستان بیان کرد: در استانداری برای بهسازی شبکه آبرسانی و تکمیل فاضلاب، قراردادی به‌ مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال امضا شد و اقدام های اولیه آن صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در شادگان با اشاره به تامین دو مخزن بزرگ آب رسانی برای دو دهستان، اضافه کرد: کار تقویت مسیر پمپاژ آب خوروین نیز صورت گرفته است که همه این موارد برای تامین آب  شرب و کشاورزی مردم است.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان تاکید کرد: روند تامین آب شرب و کشاورزی مردم در حال رسیدگی است تا مشکل های مردم در این زمینه مرتفع شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانداری شادگان برنا خوزستان آب رسانی به روستاها آب رسانی به دامداران آب شرب شادگان شرب و کشاورزی تامین آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان

جمال صالح زاده فرماندار شادگان گفت: تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار که در سفر رئیس جمهوری به شهرستان مصوب گردید می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

صالح زاده ادامه داد: هم افزایی که بین شورای اداری و دکتر خنفری منتخب مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف در مدت یکماهه پیگیری‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان و استانی و کشوری انجام دادند شایسته تقدیر است.

او به ریل گذاری شهرستان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد وگفت: از مجموعه شورای اداری شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان بصورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

فرماندار شادگان به اتفاقات خوب و مهم شهرستان در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: در اوایل سال گذشته سفر رئیس محترم جمهور به شهرستان انجام شد که بعضی از موضوعات مهم و از دغدغه‌های مردم شهرستان بود که با ریاست محترم جمهور مطرح گردید.

صالح زاده عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که میطلبد دکتر خنفری پیگیر این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی باشند تا بزودی قابلیت اجرا خواهد داشت.

 نماینده عالی دولت در شهرستان شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و... به بهره برداری رسیده بود و اظهار کرد: از مهمترین پروژه‌های بجا مانده تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود الحمدلله با دستور آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور افتتاح شد.

صالح زاده هم افزایی شورای اداری و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی را حائز اهمیت دانست و خواستار ایجاد یک ساختار ارتباطی مسئولین ادارات با نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی شد.

ا و گفت: با یک ساختار ارتباطی بین دفتر نماینده با فرمانداری و مجموعه مدیران ادارات شهرستان برای پیگیری مشکلات شهرستان با استفاده از ظرفیت دکتر خنفری ایجاد شود.

خنفری منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان مردم دار باشند و لازم است با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

او با بیان اینکه پیگیری مشکلات بصورت همفکری و تیمی انجام شود، افزود: ادارات باید مصوبات را بجد تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

این مقام مسئول گفت: به امید خدا مشکلات مردم را به حداقل برسانیم و این منوط به عملکرد مسئولین است که رضایت بخش باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری