Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین استان مرکزی، سیدمحمد جمالیان با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در استان مرکزی اظهار داشت: ۲۰ محل برای تزریق همزمان واکسن در مصلی بیت‌المقدس اراک پیش‌بینی شده است.

وی افزود: دسترسی آسان مردم شهر اراک برای مراجعه و پیگیری امور تزریق واکسن و نیز بهره‌مندی فضای مناسب و بزرگ برای پارک خودروها از ویژگی‌های مصلی بیت‌المقدس اراک به‌منظور تبدیل به مرکز واکسیناسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: پاندمی کووید ۱۹ در پیک‌های مختلف به خصوص موج پنجم در استان مرکزی رخ داده و اهمیت واکسیناسیون در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر است، از این رو  برای سرعت بخشی به تزریق واکسن‌ باید زیرساخت مناسب برای مراجعه گروه‌های هدف در کلانشهر اراک مهیا می‌شد.

جمالیان افزود: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برای تبدیل بخشی از مصلی بیت‌المقدس اراک به مرکز بزرگ واکسیناسیون همکاری تنگاتنگی داشته و راه‌اندازی این کانون کیفیت در خدمات و سرعت ایمن سازی را بالا می‌برد.

وی تصریح کرد: به‌دلیل حجم بالای کار و نیاز به زیرساخت‌های لازم تمامی دانشگاه‌های اراک از جمله دانشگاه فنی حرفه‌ای امیرکبیر، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه اراک  متقبل شده‌اند که تجهیزات لازم اعم از میز، کامپیوتر و تمامی وسایل مورد نیاز برای راه‌اندازی این مرکز را فراهم کنند تا این مهم در سریعترین زمان و بهترین نحو انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: واکسیناسیون افراد ۶۰ سال به بالا تا چهارم مرداد ماه جاری ادامه دارد و متولدان تا سال ۱۳۴۲ باید با مراجعه به سایت salamat.gov.ir ثبت نام اولیه برای واکسیناسیون را انجام دهند و منتظر پیامک و تماس تلفنی مسئولان بهداشتی برای اقدامات بعدی بمانند.

انتهای پیام/

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا واکسن کرونا علوم پزشکی مصلی بیت المقدس اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری