Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:20:41 GMT

دوم مرداد و آخرین اخبار کرونا در استانها

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۱۹۵۴

دوم مرداد و آخرین اخبار کرونا در استانها

به گزارش ایرنا ،با گذشت ۱۷ ماه از شیوع کرونا، با همراهی مردم و کادر درمان و تلاش مسئولان  پیک های مختلف کرونا پشت سرگذاشته شده است اما این ویروس ریز جثه هر بار با شکلی بروز و ظهور می یباد و در جدیدترین سویه خود با نام «دلتا» زنگ پیک پنجم و خطر همه گیری این ویروس را در کشور به صدا در آورده است.

به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا شیوع ویروس دلتا در شهرهای کشور رو به افزایش است بطوریکه اکنون ویروس غالب دلتا است و در ایران در حال چرخش  بوده و همه استانها را فراگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته علیرضا رییسی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به زیر ۵۰ درصد رسیده که  منجر به افزایش و شیوع بیماری شده است . 

وضعیت کرونا در استانها

در زمان حاضر سویه دلتا در مشهد و خراسان رضوی به سرعت در حال چرخش است و بر اساس پیش‌ بینی های صورت گرفته در پایان هفته تعداد مبتلایان در استان به بالاترین حد خود می رسد.

 دبیر کارگروه مراقبت و درمان بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستانهای استان خراسان از هزار و ۴۰۰ نفر گذشت.

دکتر علی اصغر انجیدنی  افزود: از این تعداد ۳۱۳ نفر در بخشهای مراقبتهای ویژه بستری هستند و طبق پیش بینی ها با اوجگیری تعداد مبتلایان، خراسان رضوی در هفته جاری قله موج پنجم کرونا را تجربه خواهد کرد.
وی اضافه کرد:
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم گفت:۱۸ بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های مراقبت‌های ویژه درمانی بستری هستند.

پرویز یزدان پناه اظهار داشت: شمار قربانیان ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با فوت یک بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به ۷۲۴ نفر  رسید.

 استاندار همدان هم بر  رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیت‌های استان برای پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌شود.

سید سعید شاهرخی با قدردانی از تلاش‌های فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی افزود: طبق بررسی ستاد ملی مقابله با کرونا شرکت در اجتماعات و دورهمی های خانوادگی و شب نشینی ها سهم ۹۲ درصدی در ابتلا به بیماری کووید ۱۹  داشته است.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی و انسجام خوبی بین دستگاه‌های اجرایی استان و اعضای ستاد استانی در مقابله با کرونا برقرار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نیز گفت: به رغم اطلاع رسانی درباره سرعت شیوع ویروس کرونا با سویه دلتا، عادی انگاری‌ها همچنان ادامه دارد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کمتر از ۴۸ درصد است.  

 پیمان نامدار در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، افزود: با توجه به سیر صعودی بیماری کووید ۱۹ با سویه دلتا، کلیه شهرستان های استان قرمز شده است و روزانه بیش از ۱۰۰ بیمار به تعداد بیماران بستری اضافه می شود.  
وی ادامه داد: در حال حاضر با کمبود تخت و تجهیزات درمانی مواجه نیستیم اما هیچ تضمینی در ادامه مسیر و افزایش بی رویه این ویروس وجود ندارد.  

 به گفته رییس بیمارستان بوعلی زاهدان ،هم‌اینک ۷۰ بیمار با مشکلات حاد تنفسی در این بیمارستان بستری بوده که از این تعداد ۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

دکتر شهاب الدین مشایی ر اظهارداشت: ظرفیت تخت‌های بستری برای بیماران کرونایی در بیمارستان بوعلی زاهدان فعلا ۸۵ تخت بوده و ۱۵ تخت هم‌اینک خالی است.

استاندار زنجان نیز بر ضرورت رعایت محدویت‌های کرونایی تاکید و گفت: در شرایط حاکم راهی غیر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا وجود ندارد.

فتح الله حقیقی با بیان اینکه طی ۱۷ ماه شیوع کرونا در استان، به ازای هر هزار نفر در استان از ۱۴۷ نفر تست ابتلای به کرونا گرفته شده است، افزود: اجرای بیشتر تست های تشخیص کرونا به بیماریابی کمک می‌کند و جلوی سرایت بیماری به افراد دیگر گرفته می شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان هم اعلام کرد:‌۱۱ شهر و روستای فوق قرمز با بحران کرونایی و ۶ شهر با وضعیت قرمز هستند که این ،‌بدترین شرایط ظرف یک و نیم سال گذشته هم اینک بر شهرستان های لارستان، خنج و اوز حاکم است.

وحید یگانه اظهار داشت:با آخرین بررسی وضعیت رنگ بندی کرونا، شهرهای لار، لطیفی، خور، آشنا، بالاده ، بیرم، دشتی، کهنه، کورده خنج و دهستان درز وسایبان در وضعیت فوق قرمز کرونایی و همچنین براک، ده فیش، محمله، جویم، صحرای باغ و سده نیز وضعیتی قرمز دارند.

 معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اماکن و باشگاه‌های ورزشی چهار شهرستان این استان به علت شیوع ویروس کرونا از امروز به حالت تعطیل درآمدند.

غفار امانی افزود: در پی اعلام ستاد مقابله با کرونا استان زنجان مبنی بر مقابله و پیشگیری از ابتلا ورزشکاران به این بیماری منحوس، فعالیت کلیه اماکن و باشگاه های ورزشی در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده تا اطلاع ثانوی، ممنوع اعلام شد.

در بیرجند و به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان گفت: روند شناسایی موارد مثبت و بستری بیماران کرونایی استان خراسان جنوبی در خیز پنجم بیماری همچنان افزایشی است.

محمد دهقانی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: هفته گذشته ۲۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از نظر تعداد از مرز خیز چهارم هم گذشته است.

وی گفت: در ارتباط با شاخص‌های متوسط روزانه بستری هم موارد مثبت روند افزایشی و سیر صعودی دارد و از نظر تحلیل سرعت شیوع بیماری هنوز بستری‌ها در حال افزایش است و به ثبات نرسیدیم.

روند واکسیناسیون در استان ها

 تمامی واکسن‌های تایید شده از سوی سازمان جهانی بهداشت، از ابتلا به شکل شدید بیماری و بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از دلتا کرونا محافظت می‌کنند. 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص واکسیناسیون در این استان گفت :واکسیناسیون با سرعت در حال انجام است و بیش از ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت استان تاکنون واکسینه شده‌اند.

عباسعلی درستی با بیان این‌که روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر از مردم آذربایجان شرقی واکسینه می‌شوند، افزود: در روزهای آتی با افزایش تعداد دُزهای دریافت واکسن، این رقم قابل افزایش بوده و ما متعهد شده‌ایم تا هر روز حداقل یک درصد از جمعیت استان را واکسینه کنیم. 

وی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در آذربایجان شرقی نیز گفت: متاسفانه این بیماری در استان با سرعت بالایی همانند نقاط دیگر کشور در حال گسترش است. 

رنگ کرونایی چهار شهرستان میانه، سراب، عجب شیر و آذرشهر در هفته جاری به قرمز تغییر یافته و تعداد بستری‌های استان نیز با افزایش قابل توجهی طی روزهای اخیر از مرز ۸۰۰ نفر گذشته است.

در قزوین و به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، تاکنون ۶۶.۷ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال استان قزوین معادل ۱۳۳ هزار و ۲۰۲ نفر واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

منوچهر حبیبی با بیان اینکه روند واکسیناسیون هم اکنون شتاب گرفته و همچنین منظم است، افزود: ۱۰ پایگاه واکسیناسیون در سطح استان فعال است که در شهر قزوین سه مرکز پایگاه تجمیعی واکسیناسیون وجود دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ نیز گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از شهروندان واجد شرایط این شهرستان از ابتدای واکسیناسیون عمومی تاکنون نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کرده‌اند.

امین قلندرزاده افزود: بیش از هفت هزار نفر از مجموع دریافت کنندگان واکسن کرونا در شهرستان شاهین‌دژ،دز اول خود را تزریق کرده و حدود سه هزار نفر نیز علاوه بر دز اول مرحله دوم و تکمیل فراِیند واکسینه خود را انجام داده‌اند.

 رییس مرکز بهداشت شرق اهواز هم گفت: واکسیناسیون رانندگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی درون شهری روز شنبه در اهواز آغاز شد.

امراله مردانی اظهار داشت : سازمان تاکسیرانی اسامی ۲ هزار و ۴۰۰ نفر و سازمان اتوبوسرانی نام ۳۰۰ نفر را در اختیار ما قرار داده که آنها را واکسینه خواهیم کرد. واجدان شرایط با در دست داشتن کارت ملی به این مرکز تجمیعی مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه به لحاظ سهمیه واکسن مشکلی نداریم افزود: از جامعه هدف، درخواست داریم که برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی مراجعه کنند زیرا این مکان‌ها به لحاظ وسعت بزرگتر بوده و امکان انتشار بیماری در آن کمتر است.

استاندار قم نیز با اشاره به‌اینکه واکسیناسیون کرونا مطابق سند ملی واکسیناسیون کرونا در حال انجام است گفت: امر واکسیناسیون باید در میان گروه‌های مختلف سِنی بیشتری در این استان توسعه پیدا کند.

بهرام سرمست در بازدید از مرکز واکسیناسیون کرونا در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم  اظهار داشت: واکسیناسیون کرونا در قم بر اساس سند ملی آغاز و مرحله نخست واکسیناسیون گروه‌های هدف نیز به‌اتمام رسیده و مرحله دوم هم درحال انجام است.

وی در ادامه افزود: درخواست ما از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این است که گروه‌های ۵۵ سال به‌بالا و حتی ۵۰ سال به‌بالا را نیز در دستور کار قرار بدهند.

رییس مرکز بهداشت قم با اشاره به ‌آغاز واکسیناسیون کرونا برای رانندگان اتوبوس و تاکسی در شهر قم، گفت: محل تزریق واکسن این رانندگان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی پیش‌بینی ‌شده است.

سیامک محبی  اظهار داشت: با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم به‌ویژه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، از سی و یکم تیرماه واکسیناسیون رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری آغاز شده و رانندگان از ساعت هشت در ۲ شیفت صبح و عصر می‌توانند با مراجعه به‌ مرکز واکسیناسیون نمایشگاه دائمی استان واکسن کرونا را دریافت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم با اشاره به کاهش شمار مراجعان برای تزریق واکسن کرونا طی روزهای اخیر اظهارداشت: اینک ظرفیت روزانه تزریق واکسن در مناطق زیرمجموعه این دانشگاه به میزان ۱۲ هزار نفر (بالای ۶۰ سال) را داریم اما تنها حدود هزار نفر مراجعه می‌کنند.

دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد درباره وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان کرمان گفت: حدود ۷۰ درصد افراد بالای ۶۰ سال در استان واکسن دریافت کرده‌اند و فقط آمار واکسیناسیون شهرستان راور از سایر نقاط استان کمتر و ۴۰ درصد بوده است.

استاندار کرمان نیز با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در این استان گفت: شرکت‌های اقتصادی و صنعتی بزرگ با مراودات خوب خارجی واکسن مورد نظر وزارت بهداشت را وارد و در این وضعیت حداقل کارکنان خود را واکسینه کنند.

علی زینی‌وند افزود: ورود شرکت‌های بزرگ اقتصادی به واردات واکسن کرونا هزینه‌ای برای دولت ندارد و این شرکت‌ها می‌توانند حداقل نیروهای مشغول به‌کار در واحدهای تولیدی و اقتصادی خودشان را واکسینه کنند.

به گفته سخنگوی سازمان غذا و دارو ، ۴۰۹ هزار و ۹۸۷ دز واکسن کوو ایران-برکت در واکسیناسیون عمومی تزریق شده است.

کیانوش جهانپور با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: تا صبح امروز ۴۰۹ هزار و ۹۸۷ دز واکسن کوو ایران - برکت در فرآیند واکسیناسیون عمومی در سراسر کشور تزریق شده است.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، تا کنون ۷ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۶۱۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۳۷۲ هزار و ۱۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰ میلیون و ۲۶ هزار و ۶۲۸ دُز رسید.

کرونا و محدودیت ها

با توجه به قرمز بودن ۶ شهرستان استان ایلام  رییس پلیس راه این استان گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تردد و ورود و خروج به شهرهای گروه‌های قرمز و نارنجی تا عادی شدن شرایط در استان کماکان ادامه دارد.

 سرهنگ همتی زاده اظهار داشت: رانندگانی که به این مناطق تردد غیرضروری داشته باشند،برابر مصوبات ستاد ملی کرونا اعمال قانون می شوند. 

هم اکنون ۶ شهرستان ایلام، بدره، چوار، مهران، آبدانان و دره شهر قرمز هستند.

فرماندار آبیک قزوین نیز از اجرای طرح تشدید محدودیت‌های کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: شرایط قرمز کرونایی محدودیت‌ها را به آبیک بازگرداند.

شهرام احمدپور افزود:با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا هم اکنون وضعیت شهرستان آبیک قرمز بوده و روند بستری بیماران کرونایی شیب صعودی به خود گرفته است.
وی همچنین گفت: فعالیت تمامی آرامستان‌ها در شهرها و روستاهای سطح شهرستان ممنوع است و مراسم تدفین حداکثر با ۱۵ نفر از بستگان درجه یک برگزار می شود.
 

 استاندار قزوین هم گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان، فرمانداران از صدور مجوز تردد خودروها ظرف ۱۰ روز آینده خودداری کنند.

 هدایت الله جمالی پور در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: نزدیک به ۱۸ ماه تلاش دستگاه ها برای مقابله با ویروس کرونا، سبب شد تا استان قزوین به معنی واقعی کلمه در شرایط بدی قرار نگیرد.  
وی ادامه داد: امروز شرایط استان به نحوی است ک نیاز به اعمال محدودیت ها و تمهیدات جدی است.  
جمالی پور در خصوص ورود پلاک های غیر بومی به استان، گفت: نیروی انتظامی در این زمینه با همکاری دادستان ها برخورد قانونی داشته باشند و از ورود پلاک های غیربومی به استان جلوگیری نمایند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز از ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار این شهرستان به دلیل وضعیت حاد شیوع کرونا از امروز شنبه ۲ مرداد تا پایان هفته جاری خبر داد و تاکید کرد که واحدهای صنفی متخلف حتی گروه شغلی یک که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، بدون اغماض پلمب می‌شوند.

عبدالقدیر کریمی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای گنبدکاووس، اظهارداشت: برابر مصوبه امروز ستاد مقابله با کرونا، فعالیت تمام گروه‌های شغلی به جز گروه یک در این شهرستان ممنوع است.

گزارش های بر محوریت کرونا

سرکشی کرونا در سایه بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی

آمارهای جدید وزارت بهداشت / ۲۵۹ نفر دیگر جان باختند

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد:کرونا جان ۲۵۹ نفر دیگر را در ۲۴ ساعت گذشته گرفت و مجموع جانباختگان به ۸۸ هزار و ۵۳۲ نفر رسید.

 از دیروز تا امروز (۲ مرداد ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۶۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۰۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۶۶۴ هزار و ۲۸۶ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۲۳۹ هزار و ۱۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

چهار هزار و ۷۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۵ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۴۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

هم اکنون ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا عامل بیماری کووید ۱۹ از اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در جهان منتشر شد؛ به طوری که سازمان جهانی بهداشت در اسفند ۹۸ (فوریه ۲۰۲۰) بروز پاندمی (همه‌ گیری جهانی) این بیماری را تأیید کرد.

این ویروس با دست آلوده یا عطسه، سرفه و حتی قطره های تنفسی از طریق دهان، بینی و چشم به افراد منتقل می‌شود. تنگی نفس، خستگی و بدن درد، اختلال در بویایی و چشایی و مشکلات گوارشی از جمله علایم  بیماری کووید ۱۹ است  و بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به ویروس نیز دچار بیماری خفیف می‌شوند.

جهش ویروس کرونا در انگلستان و آفریقا و هند که موجب افزایش سرایت، بیماری‌زایی و مرگ و میر آن شده، نگرانی‌های جدی را در جهان به وجود آورده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسیناسیون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا واکسیناسیون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا مقابله با ویروس کرونا واکسیناسیون کرونا درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی پروتکل های بهداشتی بیماران کرونایی مقابله با کرونا بیماری کووید ۱۹ کرونا در استان وزارت بهداشت واکسن کرونا تزریق واکسن هزار نفر محدودیت ها هم اکنون ستاد ملی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است

امتداد - مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه با همکاران مدیریت امور استانها و شعب اظهار داشت: در دیدار مقام معظم رهبری با جامعه کار و تولید به مناسبت هفته کارگر، معظم له تاکید مهم بر «جهش تولید با مشارکت مردم» داشتند. نکته مهم و بسیار ارزشمند این جلسات که رهبری عظیم الشان، اولین تعبیر مشارکت مردم را تعاون عنوان نمودند. این تعبیر حکیمانه نشان دهنده وظیفه سنگین ارکان بخش تعاون در سال ۱۴۰۳ است. همچنین فرصتی است تا تعاونگران استعدادها و ظرفیت های بالای بخش تعاون را به اقتصاد ارائه دهند و جایگاه و سهم واقعی خود را در اقتصاد ملی پیدا کنند.
این مقام بانکی تاکید کرد: سال ۱۴۰۲ سال سخت شبکه بانکی بوده است، تکالیف مهم محوله از سوی دولت همراه با محدودیت های درست بانک مرکزی موجب گردید بانکها برای ایفای نقش بهینه خود با دشواری هایی روبرو شوند، در این سال مهم و حیاتی بانک توسعه تعاون بهترین عملکرد دوران را رقم زده است. به جرات می توانیم بگوییم عملکرد سال پیشین برگی زرین در تاریخچه و کارنامه عملکردی بانک بوده است. قطعا نقش واحدهای صف و شعب در این موفقیت ها مهم بوده است و مدیریت امور استانها و شعب نیز به عنوان محوریت راهبری و هماهنگی و نظارت بر واحدهای شعب بسیار ارزشمند و تعیین کننده بوده است.
وی افزود:نقش معاونت استانها و بازاریابی به ویژه مدیریت امور استانها و شعب در حصول دستاوردهای بانک توسعه تعاون تاثیرگذار بوده است. گزارش کامل و جامعی از سوی مدیریت امور استانها و شعب در این جلسه ارائه گردید. مشخص است که حجم بالایی از کار و فعالیت حجیم و متراکم در این مدیریت ساماندهی شده است و پیداست که نظارت و هماهنگی و هم افزایی مفیدی در جریان فرآیندها وجود دارد.
شیخ حسینی تصریح کرد: عملکرد بانک توسعه تعاون از چند بعد و منظر با رشد و شکوفایی فراوان همراه بوده است، در بعد اول در سطح شبکه بانکی، شاخص های عملکردی بانک توسعه تعاون به گونه ای است که به لحاظ رشد مصارف و منابع از میانگین شبکه بانکی بالاتر بوده است. بانک توسعه تعاون به لحاظ تحقق شاخص npl نیز در میان بانکهای کشور در بهترین وضعیت و شرایط است. از بعد تاریخی و در مقایسه با ادوار گذشته عملکردی نیز تمامی شاخص های بانک با رشد و پیشرفت درخشانی همراه بوده است و بانک به لحاظ سودآوری نیز در شرایطی قرار گرفته است که با تداوم این روند، زیان انباشته ناشی از سالهای قبل را نیز جبران می کند.
در این جلسه کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و شعب مطالبی را در رابطه با مسئولیت ها و وظایف این معاونت و همکاران مدیریت امور استانها و شعب مطرح نمود. صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب نیز گزارشی جامع و کامل در رابطه با عملکرد سال پیشین و برنامه های سال جدید ارائه داد. همچنین روسا و معاونین ادارات و تعدادی از همکاران نیز مطالبی را در جلسه عنوان نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور