Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بیش از 31 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در 3 ماهه نخست 1400 پرداخت شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، براساس اعلام وزارت صمت، در 3 ماهه نخست امسال، بیش از 31 هزار و 187 میلیارد ریال تسهیلات برای تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در راستای اقتصاد مقاومتی و در قالب طرح رونق تولید پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صمت (دفتر مدیریت داده، آمار و فناوری اطلاعات)، این میزان تسهیلات به 917 بنگاه و طرح در 3 ماهه نخست 1400 پرداخت شده است.
بر این اساس در 3 ماهه نخست امسال 2 هزار و 23 بنگاه تولیدی و طرح نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده بودند. پراکندگی پرداخت این تسهیلات در 31 استان کشور و مناطق آزاد بوده ضمن اینکه در این بازه زمانی همچنین 821 فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از 76 هزار و 155 میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.
همچنین در 3 ماهه نخست امسال بیش از 10 هزار و 891 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صادراتی پرداخت شده و 51 واحد صادراتی نیز برای دریافت 12 هزار و 704 میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند.
بر اساس این گزارش از ابتدای خرداد 1399 تا پایان خرداد امسال بیش از 23 هزار و 422 میلیارد ریال تسهیلات به 139 واحد صادراتی اعطاء شده است. ضمن اینکه در این بازه زمانی، 379 واحد صادراتی برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند که از این تعداد 213 فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از 40 هزار و 283 میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلیارد ریال تسهیلات 3 ماهه نخست برای دریافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان