Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@14:23:29 GMT

پایان کارِ شماره ۸ استقلال مشخص شد؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۲۲۴۳

پایان کارِ شماره ۸ استقلال مشخص شد؟

خبرگزاری میزان – بازیکنان و اعضای تیم استقلال بابت مسائل مالی در ماه‌های اخیر ناراضی هستند و حتی در تمرینات اعتصاب کردند. در همین راستا مطالبی مطرح شد که بعضی بازیکنان استقلال به خاطر مشکلات دریافتی‌ها در پایان فصل به واسطه قرارداد خود رفتنی هستند.

فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی است که در انتهای فصل قراردادش با آبی‌پوشان به اتمام می‌رسد و طبق قانون می‌تواند به باشگاه دیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که استقلال در لیگ قهرمان آسیا هم حضور دارد و باید به مصاف الهلال برود. این مسئله جای سوال است که آیا  پایان قرارداد اسماعیلی شامل بازی الهلال هم می‌شود؟

یکی از مدیران باشگاه استقلال در گفت‌وگو با میزان، درباره زمان دقیق پایان قرارداد همکاری فرشید اسماعیلی با استقلال، به میزان اظهار داشت: اسماعیلی تا پایان فصل به همراه استقلال حضور دارد یعنی پایان جام حذفی، پایان فصل وی است؛ بنابراین این موضوع شامل بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با الهلال نمی‌شود. بیشتر بخوانید: اسامی داوران هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است؛ لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • شورا و شهرداری در کنار هم در ارائه خدمت به شهروندان
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد