Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تنیس روی میز ایران با شکست در اولین مسابقه خود از دور رقابت‌های تنیس روی میز المپیک حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، نیما عالمیان تنها پینگ‌پنگ‌باز ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز اولین مسابقه خود را انجام داد و  مقابل پل درینکهال انگلیسی به میدان رفت.  پینگ‌پنگ باز ایران با رنکینگ ۱۲۷ در نهایت ۴ بر ۱ مقابل درینکهال با رنکینگ ۵۸ شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عالمیان سه ست اول را به ترتیب با حساب ۱۱ بر ۷، ۱۱ بر ۱ و ۱۱ بر ۵ شکست خورد، در ست چهارم ۱۱ بر ۸ به برتری رسید اما در نهایت ۱۲ بر ۱۰ ست پنجم را واگذار کرد و حذف شد. 

داور در این مسابقه چند بار خطای سرویس پینگ‌پنگ‌باز ایران را اعلام کرد که باعث بر هم خوردن تمرکز او شد. در یکی از صحنه‌ها عالمیان به تصمیم داور اعتراض‌کرد که منجر به دریافت کارت زرد شد.  عالمیان در مسابقات کسب سهمیه منطقه آسیا، ورودی بازی‌های توکیو را به دست آورد تا تنها پینگ‌پنگ‌باز ایرانی حاضر در این دوره از المپیک باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان المپیک توکیو نیما عالمیان پینگ پنگ المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان پینگ پنگ باز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد

دیدار تابستان امسال بین جیک پل، یوتیوبری که بوکسور شد و مایک تایسون، قهرمان سابق جهان، مهر تایید خورده تا رسما به عنوان یک مبارزه حرفه‌ای انجام شود. این به این معنی است که نتیجه مسابقه که قرار است در ۲۰ ژوئیه در تگزاس برگزار شود، در سابقه هر دو آنها ثبت خواهد شد.

زندگی حرفه‌ای تایسون که اخیرا در سال ۲۰۲۰ در یک مسابقه نمایشی شرکت کرد در سال ۲۰۰۵ به پایان رسید. او سه هفته قبل از رویارویی با پل، ۵۸ ساله خواهد شد.

در عین حال پل در دهمین مبارزه حرفه‌ای خود در ماه مارس توانست رایان بورلند را شکست دهد. تایسون اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین دبلیو بی‌ای، دبلیو بی‌سی و آی‌بی‌اف را به طور همزمان در سال ۱۹۸۷ به دست آورد، اما دوران سلطنت او به عنوان قهرمان در همه این دسته‌ها در سال ۱۹۹۰ با شکست در برابر باستر داگلاس که یکی از بزرگترین حوادث غیرمنتظره تاریخ بوکس بود، پایان یافت.

 پل در ۹ مبارزه از ۱۰ مبارزه خود، عمدتا در برابر مبارزان سابق یو اف سی به پیروزی رسیده است. تنها شکست او در برابر تامی فیوری، بوکسور سنگین وزن بریتانیایی در فوریه ۲۰۲۳ بود.

منبع: هفت صبح

tags # بوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!