Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@00:24:47 GMT

خرمگاه: این سخت‌ترین بازی ماست

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۲۳۱۷

خرمگاه: این سخت‌ترین بازی ماست

مربی تیم فوتبال آلومینیوم می گوید 4 مصدوم در اردوی این تیم پیش از مصاف سرنوشت ساز با سایپا وجود دارند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان به دلیل محرومیت در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا حضور نداشت و محمد خرمگاه در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و در مورد دیدار حساس برابر سایپا که آلومینیوم برای کسب سهمیه آسیایی می جنگد و سایپا برای نیفتادن تلاش خواهد کرد، گفت: می‌توانیم بگوییم بازی با سایپا سخت‌ترین بازی لیگ ما است چون این تیم شرایط بسیار سختی دارد و برای نیفتادن می‌جنگد ولی اعتقاد داریم جایگاه سایپا اینجای جدول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در مورد شرایط تیم آلومینیوم اضافه کرد: در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم، باید تمرکز صددرصد داشته باشند و امیدوارم دستورات کادر فنی را در بازی فردا در زمین پیاده کنند تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.


مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به سوالی در مورد رتبه ایده آل آلومینیوم در لیگ بیستم بیان کرد: باید واقع‌بین باشیم، آلومینیوم تازه به لیگ برتر آمده است. تیمی که تازه به لیگ برتر آمده شرایط نابسامانی دارد. در سال‌های  گذشته دیدیم تیم‌هایی مانند گل‌گهر که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند شرایط ایده‌ال نداشتند. فصل گذشته تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر آمدند شرایط بسیار سختی برای ماندن داشتند. خدا را شکر می‌کنیم ما شرایط ثابتی داریم؛ هر چند که اگر در چند بازی تمرکز لازم داشتیم می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم. دو بازی داریم اگر تمرکز لازم را داشته باشیم می‌توانیم 6 امتیاز را بگیریم و وضعیت بهتری در جدول پیدا کنیم.

 


خرمگاه در مورد اینکه سایپا ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را دارد عنوان کرد: فوتبال این نیست که در مورد ضعیف‌ترین خط حمله یا خط دفاع صحبت کنیم. جذابیت فوتبال این است که نمی‌توانید پیش‌بینی کنید. اتفاقا طبق آنالیزی که انجام دادیم آنها نفرات بسیار خوبی دارند و اگر گل نمی‌زنند مربوط به شرایط روحی و روانی حاکم بر این تیم است. نفرات خوبی دارند که در سال‌های گذشته در تیم‌هایشان شرایط خوبی داشتند. ما اصلا به آمار نگاه  نمی‌کنیم فقط به این بازی فکر می‌کنیم که تمرکز صددرصدی داشته باشیم و بچه‌ها را برای این بازی آماده کنیم.


سوال بعدی از خرمگاه در رابطه با حواشی دیدار آلومینیوم برابر تراکتور بود و او در واکنش به این سوال عنوان کرد: اگر منصوریان در این مورد صحبت کند بهتر است ولی من به عنوان یک انسان یاد گرفتم همیشه در ورزش باید به پیشکسوت خودم احترام بگذارم. این مساله را سرلوحه کار خودم قرار داده‌ام و به بچه‌های تیم خودمان هم این مسائل را آموزش می‌دهیم. هفته گذشته به تراکتور باختیم ولی از بزرگ‌ترها یاد گرفته‌ایم که به پیشکسوت خودمان مانند حسن آذرنیا و فیروز کریمی در همان بازی احترام بگذاریم. بازی را باختیم اما احترام گذاشتیم و به آنها بابت برد تبریک گفتیم.


خرمگاه در مورد وضعیت محرومان و مصدومان آلومینیوم برای بازی فردا نیز صحبت کرد و در این مورد اینطور توضیح داد: معین عباسیان و سعید باقرپسند،‌ طاهر جهانبخش و رامتین سلیمان‌زاده مصدوم هستند و با ما تمرین نکردند. ولی امیدواریم دو بازیکن به بازی فردا برسند و به ما کمک کنند. منتظریم ببینیم پزشکان تیم چه می‌گویند.

محمد خرمگاه (مربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد خرمگاه مربی ذوب آهن اصفهان داشته باشیم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱ (فیلم)
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!