Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@04:52:15 GMT

قیمت ترازو دیجیتال فروشگاهی در سال 1400

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۲۳۲۷

قیمت ترازو دیجیتال فروشگاهی در سال 1400

یکی از تجهیزات بسیار مهم در فروشگاه‌ ها و مغازه‌ های مختلف، بی شک ترازوی فروشگاهی است. این روزها مدل های مختلفی از این محصولات در بازار موجود می‌ باشد که هر کدام از آنها در شرایط خاصی می‌ توانند برای شما کاربرد داشته باشند. تنوع بالای این محصولات باعث شده تا بسیاری از مشتریان در زمینه انتخاب و خرید این محصولات به مشکل بر بخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر دانستن قیمت ترازوی دیجیتال برای کسب و کارهایی که قصد دارند فعالیت خود را از سال 1400 شروع کنند، مورد بسیار مهمی است. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت محصولات با کیفیت مانند ترازوی محک یا ترازوی توزین صدر و… بسته به شرایط خاصی می‌ تواند تغییر کند. در ادامه به نقل از متخصصین سایت آل اسکیل اطلاعات کاربردی در خصوص قیمت ترازوی دیجیتال فروشگاهی سال 1400 را با شما در میان خواهیم گذاشت.

عوامل تاثیر گذار روی قیمت ترازوی دیجیتال

 قیمت ترازوی محک یا سایر برندهای دیگر مانند ترازوی پند، توزین صدر و… تحت تاثیر عوامل مختلفی است. شناخت این عوامل قبل از خرید باعث می‌ شود تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید و بودجه مورد نظرتان را به درستی مصرف کنید. در بازار ایران دلایل اقتصادی و سیاسی روی قیمت همه محصولات در بازار تاثیرگذار است و ترازوی دیجیتال فروشگاهی هم از این قاعده مستثنا نیست. مورد بعدی که روی قیمت ترازو تاثیر گذار است، مدل و ظرفیت ترازو خواهد بود. به عنوان مثال بین قیمت ترازوی محک 50 کیلویی و ترازوی محک 15 کیلویی حدود 5 میلیون تومان اختلاف قیمت به چشم میخورد. مورد بعدی که باعث افزایش قیمت ترازوی فروشگاهی می‌ شود، نوع تجهیزات و امکانات جانبی استفاده شده در این محصولات می‌ باشد. به عنوان مثال قیمت ترازوی پند 50 کیلویی که امکان وصل شدن به سیستم حسابداری، چاپ فاکتور و… را دارد قطعا از یک ترازوی دیجیتال 50 کیلویی معمولی بیشتر خواهد بود. 

 

شناخت انواع ترازوهای موجود در بازار

برای این که بتوانید قیمت ترازو دیجیتال فروشگاهی را پیدا کنید و در نهایت خریدی به صرفه داشته باشید، باید نسبت به انواع این محصولات شناختی کلی پیدا کنید. برندهای مختلف تولید ترازوی دیجیتال می‌ توانند محصولات متفاوت با ویژگی‌ های گوناگون در اختیار مشتریان خود بگذارند. در ادامه این بخش ما انواع مدل‌ های موجود و قابل اعتماد در بازار را خدمت شما معرفی می‌ کنیم و اطلاعات مختصری در خصوص قیمت آنها ارائه می‌ دهیم.

 

●        ترازوی محک

 قیمت ترازوی محک برای ظرفیت‌ ها و مدل‌ های مختلف از 3 میلیون تومان شروع می‌ شود تا حدود 10 میلیون تومان برای مدل هایی بالاتر و ظرفیت بیشتر ادامه پیدا می‌ کند. 

●        ترازوی رادین 

 این محصولات با تکنولوژی پیشرفته ای که دارند بی شک می‌ توانند گزینه‌ های خوبی برای فروشگاه‌ های بزرگ و شلوغ باشند. قیمت ترازوی رادین برای مدل‌ های مختلف متفاوت است و تا حدود 11.5 میلیون تومان برآورد می‌ شود.

●        ترازوی پند 

 برند پند یکی از تولید کنندگان شناخته شده در عرصه تولید و عرضه انواع ترازو می‌ باشد. قیمت ترازوی پند از حدود 4 میلیون تومان شروع می شود و تا حدود 9.9 میلیون تومان ادامه پیدا می‌ کند که بسته به مدل، امکانات و ظرفیت، قیمت می‌ تواند متفاوت باشد.

●        ترازوی پند تک

این محصولات زیر مجموعه اقتصادی و مناسب برند پند محسوب می‌ شوند. قیمت ترازوی پند تک مناسب بوده و همچنین بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق می‌ تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

●        ترازوی توزین صدر

 شرکت توزین صدر محصولاتی با طراحی زیبا و شیک و کارایی و امکانات مناسبی وارد بازار کرده و در سال های اخیر توانسته توجه بسیاری از فروشگاه‌ های بزرگ و کوچک را به خود جلب کند. قیمت ترازوی توزین صدر برای مدل‌ های مختلف با ظرفیت‌ های متفاوت بین 4.5 میلیون تا 15 میلیون تومان می‌ باشد.

●        ترازوی دیجی

 این محصولات تولید کشور ژاپن هستند و از نظر امکانات، دوام و کارایی قطعا از نمونه‌ های ایرانی می‌ توانند عملکرد بهتری داشته باشند. البته نباید فراموش کرد که قیمت این محصولات نیز بسیار بالاتر از نمونه‌ های ایرانی است.

●        ترازوی دیبال 

 اگر به دنبال ترازوی فروشگاهی با امکاناتی مانند چاپگر، لیبل زن و… برای هایپرمارکت یا فروشگاه هستید، ترازوی دیبال را از دست ندهید.

مدل‌ های دیگری از ترازوی فروشگاهی علاوه بر موارد بالا نیز در بازار موجود می‌ باشد که پر استفاده ترین آنها عبارتند از: " ترازوی کمری، ترازوی اطلس، ترازوی ساتریو، اکسل، کیا، سوما و…" که هر کدام از این محصولات کارایی خاص خود را داشته و در شرایط مناسب مورد استفاده قرار می‌ گیرند. 

 

نکات مهم در انتخاب ترازوی فروشگاه

برای خرید ترازوی فروشگاه بهتر است که فاکتور قیمت ترازو را به عنوان یک پارامتر ثانویه در نظر بگیرید و ابتدا سراغ موارد مهم تر بروید. در ادامه این فاکتورها را به شکل مختصر خدمت شما معرفی می‌ کنیم تا انتخابی درست و اصولی داشته باشید. همچنین نباید فراموش کنید که موارد زیر روی قیمت ترازوی دیجیتال فروشگاهی نیز تاثیر دارند.

امکانات مورد نیاز خود مانند چاپگر لیبل، پرینتر فاکتور، قابلیت اتصال به سیستم و... را شناسایی کنید.

بسته به کاربری فروشگاه خود سراغ ترازوهایی با دقت مناسب بروید.

وزن و جنس ترازوی مورد نظر باید به شکلی باشد که ثبات خود را حفظ کرده و دوام خوبی داشته باشد.

ظرفیت ترازوی فروشگاهی پارامتر بسیار مهمی است که دقت نکردن به آن باعث می‌ شود خرید شما اشتباه باشد و بودجه خود را هدر دهید.

شکل سینی ترازوی فروشگاهی باید با توجه به محصولات مورد نظر فروشگاه سازگاری داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت ترازوی محک یا ترازوی توزین صدر و… باید این مورد را بدانید که در شرایط مختلف قیمت این محصولات دارای نوسانات مختلف است و به همین دلیل حتما قبل از خرید با متخصصین سایت آل اسکیل تماس بگیرید و سوالات خود را در این زمینه با آنها در میان بگذارید. برای این کار می‌توانید با شماره 09128008209 تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت آل اسکیل و مشاهده بخش محصولات نیز می‌ توانید از قیمت ترازوی دیجیتال فروشگاهی در مدل‌ ها و ظرفیت‌ های مختلف آن آگاه شوید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترازوی دیجیتال فروشگاهی قیمت ترازوی دیجیتال ترازوی فروشگاهی ترازوی فروشگاه میلیون تومان داشته باشید قیمت ترازو روی قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 تورم تولیدکننده، شاخصی است که این افزایش هزینه تولید را برای گروه متنوعی از کالا‌ها در مبدا تولید و پیش از رسیدن به دست مصرف کننده نهائی نشان می‌دهد. براساس آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران، تورم ماهانه تولید محصولات گاوداری‌های صنعتی در بهمن ماه، ۰.۱ واحد درصد کمتر شده است. البته این کاهش به معنای کمتر شدن قیمت آن‌ها نیست. بلکه نشان می‌دهد از سرعت رشد قیمت‌ها کاسته شده است. البته نرخ سالانه و نقطه‌ای این شاخص رو به افزایش رفته و از مرز ۴۹ درصدی عبور کرده است.

شواهد نشان می‌دهد که «گوساله نر زیر چهارماه» و «گاو تلیسه غیرباردار» و «گاو نر داشتی» بیشترین مقدار تورم تولیدکننده اسفند ۱۴۰۲ را از آن خود کرده اند. در مقابل «شیر» کمترین افزایش هزینه تولید را در این بازه زمانی متحمل شده است. در ادامه به بررسی تورم ماهانه، نقطه‌ای و سالانه تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی در اسفندماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

سیگنال افزایش قیمت گوشت و مواد لبنی در اسفند ۱۴۰۲

گوشت و لبنیات، یکی از محصولات اساسی تامین کننده پروتئین و مواد مغذی بوده و در سبد مصرفی خانوار نقش اساسی ایفا می‌کند. «گاوداری‌ها» یکی از اصلی‌ترین کانال‌های تامین گوشت و لبنیات مورد استفاده کشور هستند. شواهد نشان می‌دهد که افزایش هزینه تمام شده گاوداری‌های صنعتی می‌تواند منجر به افزایش قیمت بازاری این محصولات شود.

به عبارت دیگر اگر گاوداری‌ها مواد اولیه خود را به قیمت بیشتری تهیه کنند، خریدار نیز محصولات و مواد لبنی را به قیمت بالاتری از بازار تهیه خواهد کرد؛ بنابراین بررسی تورم تولید کننده گاوداری‌های صنعتی کشور دارای اهمیت بوده و سیگنالی در راستای قیمت مصرف کننده مواد لبنی و گوشتی محسوب می‌شود.

آخرین گزارش منتشر شده توسط مرکز آمار حاکی از آن است که تورم ماهانه گوشت در اسفند ۱۴۰۲ کاهش یافته است. در مقابل تورم سالانه و نقطه به نقطه این محصولات بیشتر شده و از مرز ۴۹ درصد عبور کرده است. در ادامه به بررسی تورم تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی در اسفند ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

کاهش تورم ماهانه محصولات گاوداری‌های صنعتی

«تورم تولیدکننده»، یکی از شاخص‌های مهم اقتصادی است که نشان می‌دهد میزان قیمت یک سبد متنوع از یک محصول در یک بازه زمانی مشخص در مبدا تولید و پیش از رسیدن به دست مصرف کننده نهائی چگونه تغییر کرده است. از این شاخص به عنوان «تورم پیشران» نیز یاد می‌شود. چرا که افزایش هزینه تولید یک محصول می‌تواند منجر به افزایش قیمت عرضه آن به بازار توسط واسطه گران شود.

جدیدترین گزارش منتشر شده توسط مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که در اسفند ۱۴۰۲، تورم ماهانه محصولات گاوداری‌های صنعتی ۰.۱ واحد درصد کمتر شده و به ۱.۲ واحد درصد رسیده است. باید توجه داشت که این کاهش به معنای کمتر شدن قیمت محصولات لبنی و گوشتی وابسته به گاوداری‌ها نبوده است. بلکه نشان می‌دهد سرعت رشد قیمت کمتر شده و هزینه تولید محصولات مذکور در اسفند نسبت به بهمن، ۱.۲ درصد افزایش یافته است.

محصولات گاوداری‌های صنعتی از ۸ گروه تشکیل شده است. این گروه‌ها شامل؛ «گاو تلیسه غیرباردار»، «گاو شیری»، «گاو نر داشتی» گوساله پرواری»، «گاو حذفی شیری وازده»، «گوساله نر زیر ۴ ماه»، «شیر» و «کود» است.

شواهد آماری حاکی از آن است که تورم ماهانه اسفندماه ۱۴۰۲ در «گاو تلیسه غیرباردار» بیشترین میزان خود را به ثبت رسانده است. به بیان دقیق‌تر هزینه تولید گاو تلیسه غیرباردار در اسفندماه ۵.۵ درصد بیشتر از قیمت آن در بهمن ماه بوده است. این رقم در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۳.۱ واحد درصدی داشته است.

تولید «شیر» نیز در این ماه کمترین تورم ماهانه پیشران را تجربه کرده و در سطح ۰.۲ درصدی قرار گرفته است. این رقم نسبت به بهمن ماه کاهش ۰.۱ واحد درصدی را به ثبت رسانده است.

افزایش هزینه تولید محصولات گاوی نسبت به اسفند سال قبل

شواهد آماری حاکی از آن است که تورم نقطه به نقطه محصولات گاوداری‌های صنعتی در اسفندماه ۱۴۰۲ نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۱ افزایش یافته و در سطح ۴۹.۴ درصدی قرار گرفته است. این نرخ نشان می‌دهد که در اسفند ۱۴۰۲ هزینه تولید گوشت و مواد لبنی، ۴۹.۴ درصد بیشتر از این نرخ در فصل مشابه در سال ۱۴۰۱ بوده است.

از میان ۸ گروه تشکیل دهنده محصولات گاوداری‌های صنعتی، «گاوتلیسه غیرباردار» و «گوساله نر زیر چهارماه»، تورم نقطه‌ای بالغ بر ۱۲۰ درصدی را تجربه کرده اند. این دو گروه، نهاده اصلی تولید گوشت گاو محسوب می‌شود. بدین ترتیب می‌توان گفت با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها، احتمال افزایش قیمت گوشت گاو در ماه‌های آتی دور از انتظار نخواهد بود.

این نرخ در سایر گروه‌ها کمتر از ۱۰۰ درصد به ثبت رسیده و محصولات «شیری» با ثبت تورم ۲۳.۳ درصدی در اسفند، کمترین مقدار این نرخ را از آن خود کرده است.

تورم سالانه ۶ گروه از محصولات گاوداری‌ها از ۱۰۰ درصد عبور کرد

تورم سالانه تولیدکننده محصولات گاوی نشان می‌دهد، میانگین هزینه تولید ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ نسبت به همین مقدار در ۱۲ ماه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ چگونه تغییر کرده است. شواهد حاکی از آن است تورم سالانه محصولات گاوداری‌های صنعتی در اسفند امسال ۵۱.۵ درصد بوده است.

«گوساله نر زیر ۴ ماه» با ثبت تورم ۱۴۲.۴ درصدی بیشترین مقدار این نرخ را داشته است. «گاو تلیسه غیرباردار»، «گاو شیری»، «گاو حذفی شیری وازده»، «گوساله پرواری» و «گاو نر داشتی»، ۶ دسته از محصولات تشکیل دهنده گاوداری‌های صنعتی هستند که میانگین تورم سالانه آن‌ها در ۱۲ ماه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ نسبت به همین رقم در بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۱۰۰ درصد بوده است.

افزایش هزینه تولید این محصولات، سیگنالی در راستای افزایش هزینه فروش محصولات لبنی و گوشتی مربوط به گاوداری‌های صنعتی به بازار می‌دهد.

منبع: اکوایران

دیگر خبرها

  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟