Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@17:49:25 GMT

شهرداری اصغر فرهادی را از توهم خارج کرد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۲۳۸۴

شهرداری اصغر فرهادی را از توهم خارج کرد

 به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، چند روز پیش بود که اصغر فرهادی کارگردان مطرح کشورمان برای کارگردانی فیلم "قهرمان" برنده جایزه بزرگ هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن شد. جایزه ای که به دنبال آن بسیاری از کاربران فضای مجازی  خبر از  نصب بنرهای تجلیل از  او در سطح شهر تهران دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار ما هم به سراغ سازمان زیباسازی شهرداری تهران رفت تا از جزئیات این ماجرا با خبر شود.

شاپور دیوسالار، معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران تاکنون بنری برای تجلیل از اصغر فرهادی در سطح پایتخت نصب نکرده و برنامه ای نیز در این رابطه ندارد.

همچنین اصغر فرهادی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، درخواست کرده به‌ جای نصب بنر و عکس او برای تبریک دریافت جایزه بزرگ هیات‌داورانِ هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن در خیابان‌های تهران، فرصتی را برای بیان درد‌های مردم خوزستان، فراهم کنند.

گفتنی است، اهدای  بیلبورد و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر تهران از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران  مسبوق به سابقه بوده و در تیر ماه سال ۹۷ نیز ۲۰ بیلبورد تبلیغاتی جهت تبلیغات فیلم بهاره افشاری از سوی این سازمان اختصاص داده شده بود، که بعدا به خاطر واکنشهای مردمی این اقدام هم منتفی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیباسازی بیلبوردهای شهری اصغر فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش در کارخانه گسترده مبل سازی در شهرک شمس‌آباد مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری شد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی گسترده اظهار کرد: این حادثه شهرک صنعتی شمس آباد اتوبان قم امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ ساعت ۱۳:۵۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: یک ایستگاه کمکی به همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب به محل اعزام شدند و مشاهده کردند در یک کارخانه بزرگ به وسعت ۲۰۰۰ متر مسقف و محل تولید مبلمان از نوع پلیمری بوده که بسیار قابل اشتعال است، آتش کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سقف‌ها تخریب و روی اجناس ریخته، مواد تولید کننده اولیه مبل مانند رنگ و تینر و پارچه به مقدار زیاد وجود داشت

وی ادامه داد: در مجاورت یک کارگاه و کارخانه مواد پتروشیمی وجود داشت و آتش در حال سرایت بود، بنابراین آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی فعالیت را آغاز و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری و نیروها کماکان مشغول عملیات خاموش کردن آتش هستند، آتش تا حد زیادی تحت کنترل است.

ملکی خاطرنشان کرد: مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

کد خبر 748487

دیگر خبرها

  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟