Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@18:27:23 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم مردادماه

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۲۵۹۰

عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم مردادماه

در این بسته خبری از اجرای ۱۱۹ پروژه در بوشهر تا حمایت از ۶۵۶ پروژه خردگردشگری روستایی و تقدیر از پاکبان پاکدست شهرداری بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

تکمیل و بهره برداری از پروژه اصلاح هندسی میدان مادر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور تسهیل در تردد خودروها و کاهش حجم خودروهای ورودی به میدان مادر و به تبع آن کاهش بار ترافیکی این میدان، پروژه اصلاح هندسی این محدوده از شهر طراحی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعویض ده کیلومتر از جداول فرسوده معابر سطح شهر زرند

محمدرضا مهدلو، شهردار زرند با بیان اینکه ده کیلومتر از جداول فرسوده معابر سطح شهر زرند تعویض خواهد شد، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی به عنوان طرح‌هایی برای توسعه و آبادانی شهر بسیار حائز اهمیت است و شهر تحت تأثیر اجرای این پروژه‌ها تحولات ساختاری مثبتی را پیدا می‌کند.

بازگشایی مسیر راست گرد بزرگراه ابریشم غربی سبزوار

قاسم قاسمی مقدم، مدیر اداره حقوقی شهرداری سبزوار گفت: مسیر مذکور (قسمتی از دیوار نیروگاه برق) در راستای تملک صورت گرفته توسط شهرداری سبزوار و با هدف رفع مشکلات و گره‌های ترافیکی و بخشیدن چهره زیبایی به شهر پس از هماهنگی با مراجع محترم قضائی بازگشایی شد.

اجرای ۱۱۹ پروژه، در دستور کار شهرداری بوشهر

حسین صالحیان، شهردار بوشهر گفت: این شهرداری در بودجه امسال، اجرای ۱۱۹ پروژه را در دستور کار دارد که از این شمار تاکنون ۵۷ پروژه اجرایی شده است.

لکه‌گیری و روکش آسفالت ۸۵۰۰ مترمربع از معابر شهر قدس

مسعود مختاری، شهردار قدس با تاکید بر تداوم اجرای طرح جامع ساماندهی معابر با فعالیت ۵ اکیپ به طور همزمان، از اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت ۸۵۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر با مصرف ۱۲۰۰ تُن آسفالت در راستای تحقق این طرح در سه‌ماهه اول سال جاری خبر داد.

حمایت از ۶۵۶ پروژه خرد گردشگری روستایی

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در دولت تدبیر و امید ۶۵۶ پروژه خرد گردشگری در روستاهای دارای ظرفیت گردشگری حمایت شدند و اعتبار مورد نیاز نیز برای آنها تخصیص داده شد.

تقدیر از پاکبان پاکدست شهرداری بجنورد

سلطان رضا عفتی پاکبان باسابقه شهرداری بجنورد که در زمان انجام وظیفه یک دستگاه موبایل پیدا کرد، با یافتن صاحبش، آن را به مالک بازگرداند و طی تماس مالک با سامانه ۱۳۷ و اهدای کارت هدیه متقابلاً از درستکاری این پاکبان زحمت کش قدردانی شد.

زیباسازی بافت‌های حاشیه‌نشین منطقه "اسدآبادی" خرم‌آباد

محمد شریفی، شهردار خرم آباد از آغاز عملیات اجرایی بازگشایی و نوسازی و زیباسازی بافت‌های حاشیه‌نشین منطقه "اسدآبادی" این شهر خبر داد.

بازنگری طرح جامع و تفصیلی شهر شهرکرد

مرجان دادایی، معاون معماری و شهرسازی شهردار شهرکرد گفت: طرح جامع و تفصیلی شهر شهرکرد در حال بازنگری است.

کد خبر 509332

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران پروژه هاي عمراني شهرداری شهر اصلاح هندسی میدان شهری قزوین شهرداری قزوین آسفالت معابر سبزوار شهرداری سبزوار ترمیم آسفالت پروژه عمرانی پروژه های شهری شهرداری بجنورد پاكبان زیباسازی حاشیه شهرها خرم آباد شهرداری خرم آباد شهرکرد طرح جامع شهری طرح تفصیلی شهر بجنورد گردشگری روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود

شهردار یزد با بیان این که در اجرای پروژه هدایت آب های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، گفت: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اینکه کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، اظهار کرد: این کانال‌ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا است.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این پروژه، پیشگیری از مسدود شدن مسیرهای اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن است تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی به وجود آید.

کد خبر 750931

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود