Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته جاناتان فینوف، رئیس امور پزشکی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک آمریکا از بین ۶۱۳ عضو کاروان این کشور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حدود ۱۰۰ ورزشکار واکسن کرونا دریافت نکرده اند.

این مقام کمیته المپیک آمریکا گفت، از بین ۵۶۷ ورزشکاری که سوابق پزشکی خود را ارائه کرده اند، ۸۳ درصد واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینوف ادعا کرد که این تعداد "قابل توجه" است و کمیته المپیک آمریکا از این میزان واکسیناسون کاملاً رضایت دارد.

کمیته بین المللی المپیک پیش از این ادعا کرده بود که تا قبل از شروع بازی‌ها بیش از ۸۰ درصد افراد داخل دهکده ورزشکاران واکسن دریافت خواهند کرد یا در نوبت واکسیناسیون قرار خواهند داشت.

مایکل اندرو شناگر آمریکایی از جمله کسانی است که بدون دریافت واکسن به توکیو آمده و به صراحت مخالفت خود را با تزریق واکسن ابراز کرده است.

این جوان ۲۲ ساله گفت: "نمی خواستم چیزی را وارد بدنم کنند که نمی‌دانستم چگونه به آن واکنش نشان خواهم داد. "

پس از این که نتیجه آزمایش ۲ ورزشکار آمریکایی مثبت شد، کمیته المپیک این کشور اعلام کرد که هر روز ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی گزارش آزمایش کرونا در میان اعضای کاروان را منتشر می‌کند. امروز هیچ مورد مثبتی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید

مروری بر تاریخچه بازی‌های المپیک در گذر زمان (قسمت سوم) بحران کرونا در المپیک توکیو / بیشترین میزان ابتلا در ۲ ماه گذشته آشنایی با جواد فروغی، اولین طلایی ایران در المپیک توکیو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش المپیک ریو 2016 المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست