Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@17:12:28 GMT

قابلیت جدید "Limits" به اینستاگرام اضافه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۲۸۷۲

قابلیت جدید 'Limits' به اینستاگرام اضافه می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از techcrunch، آدام ماسری رئیس اینستاگرام گفت بعد از آزار و اذیت  بوکایو ساکا، مارکوس راشفورد و جیدون سانچو فوتبالیست‌های انگلیسی توسط هواداران عصبانی، تصمیم گرفتیم که ابزاری را به پلتفرم اینستاگرام اضافه کنیم که به کاربر اجازه می دهد تا آزارهای رسیده از طرف حساب های ناشناس را محدود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از عوارض احتمالی این بود که بسیاری از نظرات آزار دهنده از emoji استفاده می‌کردند، که اینستاگرام ممکن است در درک این emoji ها دچار اشکال شده باشد و آن‌ها می‌توانند در زمینه‌های مختلف معنی‌های مختلفی داشته باشند. ماسری مجدداً به اشتباه اینستاگرام اعتراف کرد و خاطر نشان کرد که از آن زمان این مسئله را برطرف کرده است. وی گفت اینستاگرام به طور فعالانه نظرات فوتبالیست‌ها را رصد می‌کرد، اما موجی از گزارش‌های کاربران را پیش بینی نکرده بود.

 

ابزار‌های اینستاگرام مانند Block and Restrict به کاربران اجازه می‌دهد قبل از اینکه دیگران نظرات کاربر را ببینند یا پیام‌های شخصی را بدون ارسال رسید‌های خوانده شده دریافت کنند، نظرات آن‌ها را تأیید کنند. ابزار دیگری که اخیراً اضافه شده است به نام Hidden Words به کاربران اجازه می‌دهد تا کلمات کلیدی خاصی را در هر دو پیام مستقیم مسدود کنند.

کاربرد ویژگی Limits

رئیس اینستاگرام گفت که ویژگی Limits می‌تواند به فوتبالیست‌ها کمک کند، زیرا تنظیمات ساده‌ای را برای محدود کردن نظرات و واکنش‌های ناخواسته ارائه می‌داد. این ویژگی در اوایل این ماه توسط مت ناوارا، مشاور رسانه‌های اجتماعی، ایجاد شد، اما اینستاگرام هنوز به طور رسمی آن را اعلام نکرده بود. در تصاویری که به اشتراک گذاشته شده است، کاربران دارای این ویژگی بخش جدیدی به نام محدودیت‌ها را در کنترل حریم خصوصی اینستاگرام پیدا می‌کنند که توضیح می‌دهد آن‌ها می‌توانند به طور موقت نظرات و پیام‌های گروه‌های خاص علاقه‌مندان خود را محدود کنند.

سپس کاربران می‌توانند برای محدود کردن دنبال کنندگان اخیر و حساب‌های ناشناس، گروه‌ها را روشن یا خاموش کنند، زیرا این حساب‌ها می‌توانند شامل هرزنامه ها یا آن‌هایی هستند که فقط برای آزار و اذیت شما ایجاد شده اند. این ویژگی همچنین به کاربران امکان می‌دهد مدت زمان محدودیت‌ها را تعیین کنند.

اینستاگرام از بیان اینکه این ویژگی به چه صورت در دسترس است خودداری کرد، اما اظهار داشت که فعلاً در کشور‌های منتخب در حال آزمایش است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید