Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اکبرپور روز شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و پیکان با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون بازی تیمش با پرسپولیس، افزود: این حاشیه ها شرایط تیم، روح و روان بازیکنان را تحت شعاع قرار داده بود که خوشبختانه با درایت و مدیربت باشگاه و کادر فنی توانستیم این حواشی را مدیریت کنیم و تمام تلاش مان را به کار بگیریم تا تیم را مقابل پیکان آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم فوتبال سبزپوشان تبریز خاطرنشان کرد: تیم پیکان از لحاظ فنی در لیگ برتر خوب ظاهر شده و اکثرا مقابل تیم های بزرگ بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشته و حتی با پرتاب اوت های بلند تیم ها را به چالش کشیده است.  

اکبرپور اذعان کرد: با آنالیزی که از تیم حریف داشتیم امیدواریم برابر پیکان بازی تماشاگر پسندی را انجام دهیم و از حیثیت تیم ماشین سازی دفاع کنیم.

وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم ماشین سازی در بازی فردا اعلام کرد: تنها محروم تیم ما منصور باقری است که در بازی با پرسپولیس کارت قرمز گرفت ولی خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم.

سرمربی تیم پیکان گفت: امیدوارم شاگردانم خودشان را قبل از بازی با ماشین سازی برتر میدان ندانند

سرمربی تیم پیکان با اشاره به جایگاه تیم ماشین سازی در جدول رده بندی لیگ برتر و سقوط قطعی این تیم اظهار داشت: امیدوارم شاگردانم فردا خودشان را برتر میدان ندانند و از بازی انگیزه ای بازیکنان جوان تیم ماشین سازی غافل شوند.

مهدی تارتار در مورد تیم ماسین سازی خاطرنشان کرد: این تیم در بازی قبل مقابل پرسپولیس تا دقیقه ۳۰ بازی موقعیت های خوبی را خلق کرد که نتوانست از این فرصت ها استفاده کند.

وی در خصوس بازیکنان غایب تیمش مقابل ماشین سازی گفت: خوشبختانه بازبکن محروم و مصدوم نداریم و با تمام نفرات مقابل ماشین سازان برای برد تلاش خواهیم کرد.

دیدار تیم های ماشین سازی و پیکان از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال فردا یکشنبه از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها ماشین سازی تبریز تبریز تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تبریز تیم فوتبال پیکان ماشین سازی تبریز تبریز تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال تیم ماشین سازی لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی مهیج و جذاب مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. نکته قابل توجه تکرار پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در فصل جاری در اراک بود.

مجتبی حسینی و شاگردانش در بازی برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس هم موفق شده بودند این تیم را در اراک با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند و حالا در جام حذفی در شرایطی که دو بار از حریف عقب افتادند در نهایت کار را به پنالتی کشاندندو آنجا پیروز شدند.

هردو شکست پرسپولیس در اراک در فصل جاری با هدایت اوسمار ویرا بوده و جالب اینکه این سرمربی تنها دوبار روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان سرمربی شکست خورده است!

بی‌شک برای اوسمار سرمربی پرسپولیس طبیعی است که شهر اراک را در ایران چندان دوست نداشته باشد؛ اراک برای او امسال خوش‌یمن نبوده و باخت اخیر نیز که باعث شده سرخ‌پوشان یک جام را از دست بدهند و امید خود را روی قهرمانی در لیگ برتر بگذارند.

دیگر خبرها

  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم