Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰ درصد راه‌های روستایی این استان که در سیل تابستانه مسدود شدند، بازگشایی شد.

محمدحسین نصیری راد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در پی بارش‌های اخیر و وقوع سیل در برخی مناطق روستایی استان راه‌های بسیاری از این روستاها به علت شدن بارش و جاری شدن سیل مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در این بارش‌ها جاده ارتباطی روستاهای آرند، بناری، دلی باریک، دره شیری، خیمند، طسوج، سادات، مارگون به شاه غالب، سیلاب و کلوار، عدور، مورک علیا و سفلی و مورزرد زیلایی مسدود شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین بر اثر جاری شدن سیل در بارشهای اخیر راه‌های برخی مناطق عشایری استان از جمله طسوج، جادنما، دامور، دره جوجه، برخی از مناطق زیلایی، حوزه کوه سیاه دنا، عشایر کاکان و سپیدار بسته شد.
نصیری راد عنوان کرد: با تلاش راهداران و همکاری فرمانداران و بخشداران ۸۰ درصد راه‌های روستایی مسدود شده در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شده و تلاش می‌شود بقیه راه‌های مسدود شده نیز تا دوم مرداد ماه بازگشایی شود.
وی با اشاره به بازگشایی راه‌های عشایری استان بیان کرد:  به جز راه‌های عشایری مناطق دره جوجه، دامور و طسوج همه راه‌های عشایری مسدود شده در استان نیز بازگشایی شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد استانی اقتصادی راهداری و حمل ونقل جاده ای بارش راه روستایی کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد مسدود شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت

دریافت 24 MB

تصویربردار: میلاد تلاوتی

کد خبر 6095112

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد