Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:31:08 GMT

بهبودی شهاب مرادی از بیماری کرونا

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۳۰۷۲

بهبودی شهاب مرادی از بیماری کرونا

شنبه هفته گذشته خبر ابتلای حجت الاسلام شهاب مرادی رسانه ای شد که البته ۱۱ روز از بیماری او گذشته بود. رسانه ای شدن بیماری این کارشناس مذهبی ظاهرا از غیبت وی در جلسات سخنرانی امام زاده صالح و امام زادگان عینعلی و زینعلی مطرح شد. 
حجت الاسلام شهاب مرادی روز شنبه به خبرنگار معارف ایرنا گفت: بیماری بنده تقریبا ۲۰ روز پیش آغاز و شنبه هفته گذشته رسانه ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی ۱۱ روز پس از این که مبتلا به ویروس کرونا شدم، رسانه ای شد. 
وی افزود: در این مدت در منزل قرنطینه بودم و طبق دستورات پزشک عمل می کردم. پنجشنبه گذشته یعنی روز عید قربان دکتر اعلام کرد که دوره ۱۸ روزه بیماری من به پایان رسیده و دیگر نیازی به قرنطینه نیست با این حال چند روزی را برای اطمینان در منزل هستم.
مرادی اضافه کرد: از ابراز لطف مردم و مخاطبانم در این مدت تشکر می کنم که با پیام های خود جویای سلامتی بنده بودند. لطفا مراقب خودتان باشید و برای بهبودی همه بیماران و توفیق کادر درمان دعا کنید. 

برچسب‌ها ویروس کرونا عید سعید قربان اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا عید سعید قربان اختصاصی ایرنا ویروس کرونا عید سعید قربان اختصاصی ایرنا رسانه ای شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان مازندران گفت: مسابقات سواری کاری پرش با اسب شمال کشور با حضور ۴۵ ورزشکار از نقاط مختلف کشور و همچنین استان های مجاور در ساری برگزار شد. در این مسابقات ورزشکارانی از رده های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هاتف مرادی عضو کمیته برگزاری مسابقات با اشاره به استقبال خوب سوارکاران از این رقابتها گفت: استعدادهای خیلی خوبی در این مسابقات شناسایی شده است که در آینده می توان روی آنها سرمایه گذاری کرد.

در پایان این مسابقات آرشیدا مرادی، شبیر شجری و امیر مظفری بر سکوی اول هر رده سنی قرار گرفتند.

ایوب رضوانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند