Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@00:15:54 GMT

بیسکوییت و شکلات هم گران شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۳۱۲۲

بیسکوییت و شکلات هم گران شد

در پی تایید انجمن صنفی صنایع بیسکوییت، شیرینی و شکلات ایران، قیمت بیسکوییت و شکلات نیز بین ۱۱ تا ۴۵ درصد افزایش یافت. ناطقان: در پی نامه نگاری یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده بیسکوئیت و شکلات با انجمن صنفی صنایع بیسکوئیت، شیرینی و شکلات ایران برای افزایش قیمت، این انجمن با افزایش قیمت محصولات این گروه کالایی موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





در نامه انجمن مذکور به این شرکت آمده است: همانگونه که اعلام گردیده بر اساس بخشنامه شماره ۶۰/۹۶۷۹۲ مورخ ۹۴/۴/۲۵ ابلاغ شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نرخ گذاری محصولات تولیدی صنایع شیرینی و شکلات در ردیف اولویت سوم بخشنامه فوق الذکر قرار داشته و تعیین قیمت تولیدات این صنعت تابع شرایط عرضه و تقاضا بوده و رعایت ضوابط قیمت گذاری هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌ها و لحاظ نمودن درصد سود مصوب رأساء توسط واحدهای تولیدی تعیین می‌گردد. لذا افزایش قیمت محصولات تولیدی آن شرکت محترم طبق جدول ذیل نامه به شرط رعایت ضوایط قیمت گذاری از نظر این انجمن بلا مانع است.



همچنین تصویر زیر نیز میزان افزایش قیمت این محصولات به صورت میانگین را نشان می‌دهد که مبنای افزایش قیمت شکلات و بیسکوئیت بیش از ۱۰ درصد بوده است. منبع: مهر برچسب ها: بیسکویت ، شکلات ، گران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیسکویت شکلات گران افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها