Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد علی قارداشی می‌گوید داور با گرفتن خطای سرویس‌ نیما عالمیان باعث برهم زدن تمرکز او در جریان مسابقات شد. به گزارش ایسنا، نیما عالمیان در اولین مسابقه خود از رقابت‌های تنیس روی میز المپیک توکیو مقابل حریف انگلیسی خود ۴ بر ۱ شکست خورد و حذف شد.

مهردادی علی‌قارداشی در خصوص شکست عالمیان در مرحله اول رقابت‌های تنیس روی میز المپیک گفت: داور بدون جهت خطای سرویس می‌گرفت و همین موضوع باعث شد نیما تمرکز خود را از دست بدهد، حتی داور توضیح هم نداد که چرا این خطاها را می‌گیرد و اگر نیما می‌دانست که سرویس‌هایش چه ایرادی دارد آن را دیگر تکرار نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد رفتار عصبی نیما در حین بازی تصریح کرد: رفتار نیما را کسی تایید نمی‌کند اما داور باعث این اتفاق شد. در مسابقات المپیک که اولین مسابقه حساسیت زیادی دارد کوچکترین اشتباه داور می‌تواند نتیجه را تغییر دهد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پایان خاطرنشان کرد: من به خاطر اینکه در سفر به توکیو یکی از مسافران هواپیما مبتلا به کرونا بود نتوانستم به سالن مسابقات بروم و در هتل قرنطینه ماندم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیما عالمیان تنیس روی میز المپیک 2020 توکیو تنیس روی میز مهرداد علی قارداشی نیما عالمیان تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد