Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ ابراهیم سلیمانی افزود: توجه ویژه به بحث تولید و پشتیبانی از فعالیت های تولیدی قانونی و تلاش و پیگیری جهت رفع موانع احتمالی آن ها نیز در دادسرای شهرستان عنبرآباد به صورت ویژه مورد توجه قرار دارد.

وی به اولویت های این دادسرا در سال جاری نیز اشاره و بیان کرد: ایجاد تیم های تلفیقی از دادسرا، صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات به منظور نظارت بر بازار، کنترل قیمت ها و انجام بازرسی متعدد و ایجاد تیم تلفیقی فوق الذکر به منظور بررسی علل و عوامل کمبود کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و تلاش جهت رفع آن از جمله این موارد به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: ایجاد تیم تلفیقی با شبکه بهداشت جهت نظارت بر بحث بهداشت اماکن مرتبط با سلامت مردم وتشکیل جلسات متعدد با منابع طبیعی جهت پیشگیری از تصرفات اراضی ملی نیز در سال گذشته مورد تاکید قرار داشته است.

سلیمانی یادآور شد:در باب مطالبات عمومی از مدیران اجرایی، دعوت از شهردار در جلسات شورای تامین و الزام ایشان به توجه ویژه به سیستم پایش تصویری و خرید پنج عدددوربین وانعقاد قرارداد با پیمانکار جهت اجرای طرح در روزهای آتی صورت گرفته است.

وی بیان کرد:در راستای توجه به حقوق زیست محیطی افراد و مواظبت وحراست از آن برای مثال تذکرات لازم به شهرداری در خصوص اصلاح محل دپوی زباله های اطراف روستاها داده و توقف فعالیت یک شرکت در خصوص استفاده از دودزا های مضر به سلامت افراد نیز انجام شده است.

دادستان عنبرآباد اظهارداشت: رعایت کرامت مراجعین، توجه ویژه و برگزاری جلسات متعدد و افزایش نظارت ها جهت کاهش اطاله دادرسی ، آگاه سازی مردمی درخصوص حقوق عامه و ترویج تفکر مطالبه گری از مسئولین و توجه ویژه و تشکیل جلسات متعدد با سران طوایف، مصلحین قرآنی و اعضای شوراهای حل اختلاف بر صلح و سازش و جلوگیری از ورود پرونده ها به مراجع قضایی در راستای سند تحول قضایی دنبال می شود.

سلیمانی گفت: توجه ویژه وانجام اقداماتی ازقبیل تقویت خدمات حقوقی واطلاع رسانی به مردم،شناسایی عوامل وقوع جرائم پرتکرار و تلاش به حذف آن عوامل، استفاده و بهینه از سازمان های مردم نهاد و برگزاری جلسات با آن ها جهت پیشگیری از وقوع جرم نیز در سال جاری با جدیت دنبال می شود. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد توجه ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان درباره اجرای قانون عفاف و حجاب خطاب به مدیران دولتی هشدار داد: «خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی توانید استفاده کنید!» او گفت مقصودش از مدیران دولتی مدیران تا سطح مدارس است! اظهارات این نماینده مجلس را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود