Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-30@20:36:53 GMT

ثبت رکورد صادرات بوتن ۱ پتروشیمی تبریز

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۳۷۸۹

ثبت رکورد صادرات بوتن ۱ پتروشیمی تبریز

پتروشیمی تبریز موفق به ثبت رکورد جدید بارگیری و ارسال محصول بوتن ۱ در سال ۱۴۰۰ شد.

محصول مازاد بر مصرف بوتن ۱ این شرکت که با ظرفیت ۱۱۰ درصدی تولید عملیاتی است، صادر می‌شود و پتروشیمی تبریز امسال موفق به ثبت رکورد تازه‌ای در بارگیری و ارسال این محصول شد.

محصول بوتن ۱ تولیدی پتروشیمی تبریز با بهترین کیفیت و با رعایت کامل استانداردهای لازم در داخل ایزوتانک بارگیری و از طریق حمل ترکیبی تراک و کشتی به صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شرکت پتروشیمی تبریز، صادرات این محصول پارسال نیز انجام شده بود که با همت کارکنان شرکت پتروشیمی تبریز این رقم امسال به‌طور خیره‌کننده‌ای افزایش یافته‌ است.

برچسب هاشرکت پتروشیمی تبریز

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت پتروشیمی تبریز آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو پتروشیمی تبریز بوتن ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!

به‌گزارش "ورزش سه"، بازیکنان مشترک زیادی در ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال دیده می‌شود که سابقه بازی برای هر دو تیم را دارند. برخی از آنها حتی سابقه گلزنی به تیم کنونی خود با پیراهن رقیب را هم دارند که در نوع خود جالب است.

یکی از این بازیکنان امیرحسین حسین‌زاده است که در آخرین بازی تراکتور در جام حذفی موفق به گل کردن پنالتی خود نشد و خوش شانس بود که تیمش به مرحله بعد راه پیدا کرد.

جالب است بدانید حسین‌زاده آخرین بازیکنی است که با پیراهن استقلال موفق به گلزنی مقابل تراکتور در تبریز شده است. بازیکن سرعتی قرمزها در دیدار برگشت استقلال و تراکتور در لیگ بیست و یکم موفق به گلزنی مقابل تیم کنونی‌اش در مصافی تک به تک با اخباری شد تا استقلال در نهایت آن دیدار را با نتیجه ۱ بر ۰ پیروز شود و در صدر جدول باقی بماند. مسابقه‌ای که ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شده بود.

بعد از آن آبی‌ها تنها یک بار در تبریز به مصاف تراکتور رفتند که در نهایت تراکتور با نتیجه ۲ بر ۰ برابر شاگردان ساپینتو به برتری رسید. ضمن آنکه آن دیدار نیز در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود
  • متانول به‌جای صادرات تبدیل به بنزین می‌شود
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو