Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملوان و خیبر خرم آباد 35 سال پیش هم در فینال جام حذفی با هم دیدار کرده بودند

به گزارش طرفداری، تیم های ملوان و خیبر خرم آباد در حالی امشب در انزلی به مصاف هم خواهند رفت که دو تیم در سال 65 در ورزشگاه شهید شیرودی فینال جام حذفی را برگزار کرده بودند.

ملوان از بهترین تیم های فوتبال ایران در دهه 50 و 60 محسوب می شد اما صعود خیبر خرم آباد به فینال اتفاقی عجیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان با محمد حبیبی، سیروس قایقران، محمد احمدزاده، جواد گروهی، محمود فکری، احمد اسپندار، نادر عزت اللهی، محمد قدیر بحری، فرهاد پورغلامی و... به میدان آمد و خیبر خرم آباد هم مردانی چون احمد جاودانه، رضا محمدی اصل، احمدرضا سهرابی، هدایت علایی، محمدحسین حسین بیگی، موسی کرکی و... را در ترکیب خود داشت.

در تصویری که از این بازی می بینید، سیروس قایقران در طرفین خود هدایت علایی و محمدحسین حسین بیگی را دارد. خیبر بعد از برد برابر پرسپولیس و پاس بوشهر به فینال رسید در حالی که ملوان برابر تام اصفهان برنده و فینالیست شد.

فینال در امجدیه با برتری 2-0 تیم ملوان به خاتمه رسید، گلهای تیم ملوان را محمد احمدزاده و سیروس قایقران به ثمر رساندند.

با این حال این دو تیم حالا از روزگار طلایی خود دور بوده و در لیگ دسته اول به سر می برند.

 

بیشتر بخوانید:

ملوان بندر انزلی - خیبر خرم آباد؛ به جمع بزرگان خوش آمدید / پیش بازی

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس حسین گازرانی در طرفداری: بگذارید دهانم بسته بماند؛ چرا من نباید اسم همبازی ام را بیاورم؟ مبلغ قرارداد و جزییات پرداختی استقلال به 4 بازیکن لو رفت / اختصاصی طرفداری فوری؛ سردار آزمون گزینه اول ژوزه مورینیو برای خط حمله آ اس رم پاری سن ژرمن و اعتقاد به کافی بودن پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای خرید پل پوگبا پیتا تافاتوفا از تونگا، پُرمخاطب ترین ورزشکار در مراسم رژه افتتاحیه المپیک توکیو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خیبر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر  در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان برگزار شد و با برتری طلایی‌پوشان خاتمه یافت.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، محمد خادمی، فرهاد شفیعی، آرمان بنی‌طبا، صابر حیدری، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

زردپوشان اصفهانی در نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۹ بر ۱۵ به رختکن رفتند؛ در ۳۰ دقیقه دوم سپاهان دامنه حملات خود را گسترش داد و در نهایت با نتیجه قاطع ۴۱ بر ۲۴ به برتری دست یافت تا مانند بازی رفت ۲ امتیاز را به حساب خود واریز کند.

نماینده اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت مهمان تیم فرازبام خائیز دهدشت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان