Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در روزی که اشتباهات کمی روی کارهای تیمی و انفرادی داشت، مقابل لهستان مدعی کسب عنوان قهرمانی به پیروزی دست یافت. به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو،‌ در دیداری حساس و نفس گیر ۳ بر ۲ لهستان مدعی عنوان قهرمانی را شکست داد تا شروع طوفانی در توکیو داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ولادمیر آلکنو در این بازی ۵۸ امتیاز از آبشار، ۱۱ امتیاز از دفاع روی تور، ۴ امتیاز از سرویس و ۴۰ امتیاز از اشتباهات لهستان به دست آوردند.

در سمت مقابل نیز لهستان ۶۲ امتیاز از آبشار، ۱۰ امتیاز از دفاع روی تور، ۷ امتیاز از سرویس و ۳۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران کسب کرد.

در انتهای این بازی، ویلفردو لئون ستاره کوبایی الاصل لهستان با کسب ۲۳ امتیاز، به عنوان امتیاز آورترین بازیکن زمین انتخاب شد.

امیر غفور نیز با کسب ۱۹ امتیاز برای ایران، امتیاز آورترین بازیکن در جمع سروقامتان ایران بود.

شاگردان ولادمیر آلکنو در دومین بازی خود، روز دوشنبه هفته جاری به مصاف ونزوئلا می‌روند.

انتهیا پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ویلفردو لئون المپیک 2020 توکیو امير غفور تيم ملي واليبال ايران واليبال ویلفردو لئون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال لهستان تیم یاستربسکی با سرمربی کار کشته خود مارسلو مندز توانست با نتیجه سه بر یک مقابل شاگردان میخائیل وینیارسکی در تیم زاویرچه پیروز شود و با این برد قهرمان پلاس لیگای لهستان شوند.

یاستربسکی در این دیدار ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 18 پیروز شد تا همچون سال گذشته قهرمانی لیگ را به دست بیاورد. تیم زاویرچه نیز تنها ست دوم را با نتیجه 25 بر 21 برد و به مقام دومی بسنده کرد.

در این مسابقه ژان پاتری قطر پاسور فرانسوی یاستربسکی ونگل با درخشش خود ارزشمند ترین بازیکن میدان لقب گرفت و جام قهرمانی را به هوادارانشان هدیه داد.

یاستربسکی حالا خود را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل ترنتینو ایتالیا آماده خواهد کرد تا در صورت قهرمانی فصلی رویایی را به پشت سر بگذارند.

دیگر خبرها

  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند