Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس رفسنجان در مورد تقابل با پدیده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد از هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: به تیم پدیده خیر مقدم می‌گوییم. بازی فردا با توجه به اینکه هر دو تیم نسبتاً جایگاه خودشان را در لیگ تثبیت کردند، شرایط بازی از نظر آرامش ذهنی و آسایش برگرفته از دوری از استرس، می‌تواند باعث بالا رفتن کیفیت بازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آخرین بازی ما در فصل جاری در رفسنجان است و امیدواریم که از فصل آینده روی زمین چمن طبیعی بازی کنیم و میزبان باشیم. باید از تمام دست‌اندرکاران هم که این فصل زحمت کشیدند تا ما بازی‌های خود را پشت سر بگذاریم، تشکر کنم و برای فصل آینده نیز با تلاش مدیران استانی و صنایع مس و همچنین مدیران باشگاه، برای اعتلای نام مس و فوتبال رفسنجان کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره غایبان تیمش گفت: ما مصدوم و محروم داریم. قائم اسلامی‌خواه و کریم‌زاده را به دلیل مصدومیت نداریم و همچنین در بازی قبلی هم حسن جعفری کارت قرمز گرفت که او را به همراه نداریم. من کسی نیستم که درباره داوری زیاد صحبت کنم اما گاهی صحبت نکردن باعث برداشت اشتباه می‌شود. حالا که به انتهای جدول رسیدیم، باید بگویم کمی در حق مس رفسنجان اجحاف شده است. به خصوص در بازی قبلی که کارت دوم آقای حسن جعفری را به خیلی از کارشناسان نشان دادیم که گفته‌اند کارت نداشته و برخی هم حتی گفتند که حتی خطایی صورت نگرفته است.

ربیعی تأکید کرد: برای اینکه داوران جوان صاحب تجربه شوند، ما هم به این تصمیم احترام می‌گذاریم، اما نباید حق ما هم اجحاف شود. ما ۲۹ بازی رسمی ۲۸ بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی انجام دادیم که حتی یک پنالتی برای ما گرفته نشده که این در ذهن مخاطب سؤال ایجاد می‌کند. گلایه‌ای نداریم و اگر نتیجه‌ای هم باشد، پاسخگو هستیم اما جایگاه تیم‌ها را در جدول نگاه کنید که با یک برد یا باخت، تیم‌ها چند پله جابه‌جا می‌شوند. به جز سه تیم اول جدول که فاصله گرفته‌اند، جایگاه سایر تیم‌ها با یک برد یا باخت، تغییر زیادی می‌کند. مثلاً اگر یک پنالتی برای شما گرفته شود و پیروز شوید، از رتبه دهم به رتبه هفتم می‌رسید. برای ما شاید در برخی بازی‌ها اتفاقاتی افتاده که نباید رخ می‌داد، با این حال ما مسئولیت نتایج‌مان را قبول می‌کنیم.

وی با ادامه انتقاداتش درباره مسائل داوری گفت: درباره آقای حسن جعفری همانطور که گفتم، حق او در بازی قبلی اخراج نبود و در بازی قبلی یک موقعیت از همان ناحیه که جعفری اخراج شد برای تیم حریف پدید آمد که اگر گل شده بود، نتیجه تغییر می‌کرد و تأثیر این اتفاق را می‌دیدید. بازی با ما صنعت نفت پر موقعیت نبود و تیم صنعت نفت مقابل ما دو موقعیت داشت که یکی از آنها گل شد و دیگری همان صحنه بود که پشت مدافع ما به وجود آمد. ما از جامعه داوری حمایت می‌کنیم اما امیدواریم که عدل و انصاف رعایت شود.

ربیعی در پایان تصریح کرد: امیدوارم که همه در صحت و سلامت باشند و در بازی فردا هم فارغ از هیجانات امیدواریم که بازی خوبی شاهد باشیم و ما نیز بتوانیم امتیاز کامل بازی را به دست بیاوریم.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان محمد ربیعی مس رفسنجان بازی قبلی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است.

پورمحمدی در خصوص تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. امروز خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدای از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اضافه کرد: در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم ، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.

پورمحمدی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم . شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • علت چرخش مچ پا چیست؟
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!